شناسهٔ خبر: 21536429 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

جلال مانع برد سرخپوشان؛

بازیکنی که برای دومین بار 3 امتیار پرسپولیس را پراند

جلال الدین علی محمدی رویاننده گل طلایی تیم کرانچار، درون دروازه پرسپولیس، سابقه گلزنی به پرسپولیس و گرفتن پیروزی از این تیم را قبلا هم داشته است.

صاحب‌خبر -

سرویس ورزش مشرق - پرسپولیس که به پیکان باخت، بازیکنانش تلاش کردند تا با کسب یک پیروزی دلچسب برابر سپاهان هم شکست هفته قبلشان را جبران کنند و هم با روحیه ای مضاعف - در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان - به مصاف الهلال عربستان بروند.

 با این حال ضربه ویرانگر یک بازیکن پرتلاش در دقیقه 87 بازی بزرگ هفته هفتم لیگ همه محاسبات قرمزها را به هم ریخت. البته که این اولین بار نبود که جلال الدین علی محمدی پرسپولیس را در راه رسیدن به پیروزی ناکام می گذاشت.

پرسپولیس در دیدار حساس عصر جمعه ورزشگاه نقش جهان با گلهای مهدی طارمی و علی علیپور تا دقیقه 87 از میزبانش پیش بود. میزبانی که یک بار با ضربه مروان حسین عراقی در دقیقه 61 به گل رسیده بود. تا اینکه ضربه محکم و زمینی جلال 3 دقیقه مانده به اتمام وقت قانونی دیدار رفت و رفت و رفت تا هم بیرانوند را دچار دردسر کند و هم هواداران سپاهانی را شاد. ضربه علی محمدی با باز شدن یک تونل از میان پاهای بیرانوند عبور کرد و ...

اما رویاننده گل طلایی تیم  کرانچار، درون دروازه پرسپولیس، سابقه گلزنی به پرسپولیس و گرفتن پیروزی از این تیم را قبلا هم داشته است.

* قبلا به نیلسون گل زده بود

جلال الدین علی محمدی در لیگ دوازدهم با فجر سپاسی شیراز پای به لیگ برتر ایران گذاشت. مهاجمی که نظر محمود یاوری را برای حضور در 9 بازی جلب کرد. جلال طی 476 دقیقه اولین فصل حضورش در لیگ دوازدهم گلی نزد اما در لیگ سیزدهم 27 بازی انجام داد و 4 گل زد. این بازیکن جویای نام گل اولش را به مس کرمان زد و گل آخرش را به پرسپولیس علی دایی.

در هفته بیست و ششم لیگ سیزدهم پرسپولیس با اشتباه دقیقه 55 علی جلالی بازیکن فجر پیش بود که جلال در دقیقه 66 دروازه نیلسون کوریا دروازه بان قابل احترام سرخپوشان را باز کرد. به این ترتیب 2 امتیاز حساس از کف پرسپولیس رفت؛ دو امتیازی که می توانست در انتهای فصل پرسپولیس را قهرمان فصل معرفی کند نه فولادی را که میلی متری به جام رسید.

دیدار مذکور یکشنبه بیستم بهمن ماه سال 1392 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شده بود و از آن زمان دقیقا سه سال و هفت ماه و دو هفته می گذرد.

* گل شماره 21

جلال الدین علی محمدی که با ضربه تماشایی اش به گلر ملی پوش پرسپولیسی گلی فراموش نشدنی زد، تاکنون در 109 بازی لیگ برتر برای تیم های فجر سپاسی، صبا و سپاهان به میدان آمده بود تا اینکه در بازی شماره 110 خود گل بیست و یکمش را به پرسپولیس زد.

این هافبک مهاجم کم حاشیه، بهترین فصل فوتبالی اش را با صبا در لیگ پانزدهم سپری کرد. آنجا که موفق شد برای صبا 6 گل به ثمر برساند. شش گلی که یکی از آنها هم سهم تیم فعلی اش سپاهان شد.

البته جلال برای آنکه نشان دهد چارچوب دروازه تیم های بزرگ را خوب می شناسد، فصل قبل در اصفهان به سید حسین حسینی و استقلال هم گل زد. با این تفاوت که بعد از گل دقیقه 70 او بهنام برزای در دقیقه 92 پیروزی سپاهان را با تساوی جابه جا کرد.

نظر شما