شناسهٔ خبر: 21536286 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فرمانده سپاه بیجار: نیروهای مسلح برای دفاع از کیان نظام اسلامی آمادگی کامل دارند

سرهنگ حسن عسگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری ماه محرم اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) سرلوحه و

صاحب‌خبر - سرهنگ حسن عسگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری ماه محرم اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) سرلوحه و سرمشق حرکت نیروهای انقلابی است و به فضل الهی تاکنون موفق بوده است.
وی افزود: هفته دفاع مقدس بزرگترین آزمایش ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران بود مردم در کنار مسئولان دلیرانه از کشور و کیان اسلامی دفاع کردند و از این آزمایش سربلند بیرون آمدند.
سرهنگ عسگری تاکید کرد: این هفته فرصتی مناسب برای بالا بردن روحیه جهاد و شهادت طلبی و همچنین زمانی برای تقدیر از حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و شهادت طلبی سربازان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی است.
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بیجار به تقارن ماه محرم و برنامه های هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و یادآور شد: تمام برنامه های امسال با محوریت و رنگ و بوی محرم برگزار می شود.
وی اضافه کرد: پایگاه های بسیج نواحی با همکاری هیات های مذهبی و معتمدین مسجد محل اقدام به برگزاری همایش ها و دسته های عزاداری در این ایام می کنند.
به گفته وی، برگزاری برنامه های فرهنگی توسط گروه های جهادی، فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سطح روستاها و مناطق محروم، کمک به اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی با محوریت پیشرفت و توسعه مناطق محروم در این هفته بیشتر مورد توجه است.
وی وقایع دوران دفاع مقدس را عبرت آموز برشمرد و اضافه کرد: وقتی ملت مسلمان و انقلابی ایران با هم و پشتیبان هم بودند خداوند متعال نیز عنایت فرمود و همگان دیدند، حمایت 38 کشور از صدام به جایی نرسید
به گزارش ایرنا، بیش از 80 درصد مردم شهرستان بیجار عضو بسیج هستند و در حدود 650 نقطه این شهرستان پایگاه و ستاد مردمی بسیج فعال است.
دیار گروس در دوران دفاع مقدس و حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن بیش از 450 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
خبرنگار: سید باقر سبحانی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7350/9102

نظر شما