شناسهٔ خبر: 21536281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

امروز نیازمند نیروی‌های مؤمن و مخلص نظامی هستیم

R41450/P1492/S6,72/CT11

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: رمز ماندگاری دفاع مقدس ایمان و اخلاص است و رزمندگان در درجه اخلاص بالا بودند و چیزی که رنگ خدایی ببیند از بین رفتنی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار با نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد ضمن عرض تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هیچ تردیدی نیست که هرچه زمان بگذرد بر عظمت دفاع مقدس می‌افزاید همانند حادثه عاشورا که هر چه زمان می‌گذرد بر عظمت آن  افزوده  می‌شود درحالی‌که دشمنان در طول تاریخ سعی کردند این حادثه را محو کنند.

 وی افزود: کربلا بیابانی بود امام حسین(ع)ر ا به آنجا بردند تا  اثری از این حادثه نباشد اما این حادثه مانند خورشید درخشید و این نور خاموش نشد،  دفاع مقدس ما هم همین حکم را دارد گذشت زمان عظمت دفاع مقدس را بیشتر می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان دفاع مقدس را از حوادث بسیار بزرگی دانست و عنوان کرد: اطلاع‌رسانی جنگ یکی از ضعف‌هایی بود که داشتیم از آن‌طرف تمام رسانه‌های دنیا تبلیغ می‌کردند و نتیجه این شد همین تبلیغات اندک ما سبب شد روحیه رزمندگان ما تقویت و دروغ‌گویی آنان نمایان شود.

وی بیان کرد: آن‌ها از صدام بت درست کرده بودند چهره‌های مختلفی که از صدام ترسیم کرده بودند اما همه نتیجه  عکس دادند، هرچه جلو آمدیم موفقیت بیشتر بود، رزمندگان ما ایستادند و جنگ به پیروزی رسید.

میرعمادی با تأکید بر اینکه  رمز ماندگاری دفاع مقدس همان رمز قیام سید شهداست گفت: رمز ماندگاری دفاع مقدس ایمان و اخلاص است و رزمندگان در درجه اخلاص بالا بودند و چیزی که رنگ خدایی ببیند از بین رفتنی نیست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی به کلیات بیشتر توجه شده است ازاین‌رو باید به جزئیات جنگ هم توجه داشته باشیم و ایمان رزمندگان را تبیین کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: در دفاع مقدس نصرت الهی را می‌دیدند که  منطقه عظیم را شناسایی و به‌راحتی ترسیم می‌کردند و اسباب توفیق وتو کل بر خدا را در جبهه حاکم کرده بود.

وی  با تأکید بر اینکه رمز ماندگاری دفاع مقدس در اخلاص، شهادت‌طلبی، اعتقاد به قیامت است اظهار داشت: امروز نیازمند به نیروی‌های مؤمن و مخلص نظامی هستیم.

میرعمادی بابیان اینکه وجود رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی از یک شخصیت الهی  بر خودار هستند، افزود: خداوند نفوذ کلام را در ایشان قرار داده است که همه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و همه  کمالات را دارا هستند از این‌رو  زبان ما اکمل از بیان شخصیت مقام معظم رهبری است.

وی افزود: از روزی که مصوب برجام مطرح شد  تا به امروز سخنان مقام معظم رهبری را مرور کنیم می‌بینیم  تمام صحبت‌های ایشان عملی شده است و رهبری هم تسلط و اتصال به خدای متعال دارد وقتی این اتصال برقرار است آینده را روشن می‌بینند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بابیان اینکه  حیات انقلاب اسلامی به معنویت است عنوان کرد: در خداباوری ضعف معنا ندارد وقتی شهادت را افتخار بدانیم شکست نداریم و تمام منافع دنیا را رها کنیم و آزاد باشیم به طور یقین پیروز می‌شویم.

انتهای پیام /

نظر شما