شناسهٔ خبر: 21535969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون استاندار خراسان‌شمالی:

استانداری خراسان شمالی شرکت سهامی نیست

R7719/P1357/S6,55/CT11

معاون سیاسی٬ امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از کنار زدن دولت در سایه در استان خبر داد و گفت: استانداری خراسان شمالی شرکت سهامی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ مهرداد ابراهیمی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: در حوزه سیاسی امنیتی، رعایت اعتدال به سبب استفاده از تمام ظرفیت‌ها و مشارکت سیاسی در دستور کار است.

وی افزود: در حوزه سیاسی و امنیتی استفاده از کاربرد امنیت نرم به جای امنیت سخت را در پیش خواهیم گرفت چرا که امنیت موضوع بسیار سیار و روانی است. با توجه به شرایط منطقه‌ای استان سعی بر این است که تمام افراد به دور حلقه نظام جمع شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی در خصوص برنامه‌های کاری خود تصریح کرد: دفاع از حقوق شهروندی، توسعه زیربنایی، جوان گرایی، شایسته سالاری، اعتدال گرایی، همکاری با احزاب و گروه‌های سیاسی و تقویت اعتماد عمومی از مهم‌ترین برنامه‌هاست و امیدواریم بتوانیم بازی همه با هم را به جای بازی همه با من در پیش بگیریم.

ابراهیمی در ارتباط با تغییر و تحولات استان نیز تاکید کرد: استانداری شرکت سهامی نیست که هر کسی حق سهم خواهی داشته باشد٬ بلکه اصل بر شایسته سالاری است. سعی بر این است که از کسانی استفاده کنیم که همراه و هم فکر دولت تدبیر و امید هستند. مردم با رای دادن به دولت تدبیر و امید خواستار تغییرات هستند و این مهم به کمک استاندار محقق می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: در استانداری خراسان شمالی تمام استان و شهرستان ها را با یک چشم نگاه می‌کنیم و امید است با کنار زدن دولت در سایه، بتوانیم تصمیماتی منطقی برای توسعه استان اتخاذ کنیم. در این راستا فرمانداران باید نقش پدران را داشته باشند تا اقدامات در خور شهر و استان عملی شود.

به گزارش تسنیم در این مراسم٬ مهرداد ابراهیمی به جای محمدتقی ایرانی به سمت معاون سیاسی٬ امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما