شناسهٔ خبر: 21535727 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازی های داخل سالن آسیا/ تیم ملی اسنوکر ایران فینالیست شد

تهران- ایرنا- ملی پوشان اسنوکر مردان ایران با غلبه بر افغانستان به دیدار نهایی رقابت های اسنوکر داخل سالن آسیا رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از کمیته ملی المپیک تیم ملی اسنوکر ایران با نتیجه سه بر یک بر تیم افغانستان غلبه کرد و 10 صبح فردا فینال این دوره از مسابقات را در مقابل برنده بازی قطر و چین برگزار می کند.
تیم‌ ملی اسنوکر ایران که به تناوب در دیدارهای مختلف از «حسین وفایی»، «سهیل واحدی» و «امیر سرخوش» سود می برد، در دیدارهای مقدماتی با موفقیت حریفان را پشت سر گذاشت و در مرحله نهایی مقابل تیم افغانستان قرار گرفت.
در این دیدار بیلیارد بازان ایران بازی اول را واگذار کردند، اما پس از آن با حساب 3 بر یک و با اقتدار راهی دیدار فینال شدند.
تیم ایران تاکنون یک مدال برنز در رشته اسنوکر شش توپ را توسط سهیل واحدی کسب کرده است.
تیم های ملی بیلیاردی ایران نیز متشکل از مهدی راسخی، علی مقصود، محمدعلی پردل در رشته پاکت بیلیارد، حسین وفایی، سهیل واحدی و امیر سرخوش در رشته اسنوکر، ابراهیم اوشانی و حمید عزیزاله در رشته بولینگ و پریسا منگلی و اکرم محمدی امینی در بخش بانوان به سرمربیگری
«کامران شهلا» در این رقابت ها حضور دارند.
کاروان ورزشی ایران تاکنون در مجموع 67 نشان شامل 17طلا، 14 نقره و 36 برنز در این رقابت ها کسب کرده است.
پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه که از ٢٦شهریور آغاز شده است تا پنجم مهرماه در عشق آباد ادامه دارد.
کاروان ورزشکاران ایران که به نام شهید مدافع حرم «محسن حججی» نامگذاری شده با 214 ورزشکار (115مرد و 66زن ) به این رقابت ها اعزام شده است. این کاروان در 20 رشته فوتسال، تنیس روی میز، کیک بوکسینگ، موی تای، سامبو، کوراش، جوجیتسو، بولینگ و بیلیارد، دوچرخه سواری، دوومیدانی، شنا، وزنه برداری، کشتی آزاد و فرنگی ، کشتی پهلوانی، کشتی با کمربند (آلیش)، بسکتبال سه در سه، تکواندو، سوارکاری و شطرنج مسابقه می دهد.
کاروان ایران با 82 ورزشکار در چهارمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا در کره جنوبی با سه مدال طلا، 6 نقره و دو برنز در رده ششم ایستاد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 1293** 1368
تنظیم :محمد طاهری* انتشار:خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما