شناسهٔ خبر: 21535450 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

عیادت نماینده وزیر آموزش و پرورش از دانش آموزان حادثه دیده هرمزگانی در شیراز

به گزارش ایرنا مهدی نوید ادهم، شنبه با حضور در بیمارستان های شهید رجایی و نمازی شیراز، ضمن عیادت از دانش آموزان، از نزدیک در جریان روند درمانی آنها قرار

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا مهدی نوید ادهم، شنبه با حضور در بیمارستان های شهید رجایی و نمازی شیراز، ضمن عیادت از دانش آموزان، از نزدیک در جریان روند درمانی آنها قرار گرفت.
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش، ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای این دانش آموزان بر تداوم خدمات رسانی مطلوب به آنها تا درمان کامل تاکید کرد.
نوید ادهم گفت: آموزش و پرورش تلاش می کند تا مراحل درمانی دانش آموزان مصدوم به نحو مطلوبی انجام شود و رضایت آنها و والدینشان نیز بیانگر مطلوب بودن خدمات ارائه شده است.
حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان ساعت سه و 59 دقیقه بامداد جمعه دهم شهریور 96 در شهرستان داراب در 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز رخ داد. در این حادثه هفت دانش آموز، سرپرست آنها و همچنین مالک اتوبوس جان باختند و 34 نفر مصدوم شدند.
از 34 مصدوم پذیرش شده در بیمارستان های امام حسن مجتبی(ع) داراب، نمازی و شهید رجایی شیراز، هم اینک سه نفر در بیمارستان شهید رجایی و یک نفر در بیمارستان نمازی شیراز بستری هستند و مابقی مصدومان ترخیص شده اند.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

نظر شما