شناسهٔ خبر: 21535086 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

قهرمانی خردسالان لوازم خانگی کن در «جام غنچه‌های تکواندو»

- همشهری آنلاین: در پایان چهارمین دوره لیگ خردسالان پسر تیم لوازم خانگی کن موفق شد برای دومین سال متوالی بر سکوی قهرمانی بایستد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مبارزات هفته پنجم تا هفتم (پایانی) از مرحله دوم چهارمین دوره لیگ خردسالان پسر «جام غنچه‌های تکواندو» روز جمعه (31 شهريور) با حضور 8 تیم راه‌ یافته به این مرحله در فدراسیون تکواندو برگزار شد و در پایان سکونشینان این دوره مشخص و معرفی شدند.

ملوان نداجا، لوازم خانگی کن، هیات تکواندوي چالوس، هیات تکواندوي زنجان، هیات تکواندوي بهارستان، هیات تکواندوي استان فارس، نادری بوشهر و فرمانیه تیم‌های حاضر در مرحله دوم بودند.

تیم لوازم خانگی کن برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها، از 7 مبارزه 6 برد و 1 تساوی بدست آورد و با 18 امتیاز کاپ قهرمانی را برای دومین سال متوالی به خود اختصاص داد.
تیم هیات تکواندوي چالوس با 5 برد، 1 تساوی، 1 باخت و 16 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم ملوان نداجا با 4 برد، 1 تساوی، 2 باخت و 13 امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

تیم‌های هیات تکواندوي زنجان، هیات تکواندوي بهارستان، هیات تکواندوي استان فارس، فرمانیه و نادری بوشهر به ترتیب در رده چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

 

نظر شما