شناسهٔ خبر: 21534775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استقرار 15 شرکت در مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل

۱۵ شرکت در مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل استقرار یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در دیدار با فرماندار شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: ایجاد شعبه این واحد یکی از اولویت‌های اصلی امسال است که در صورت حمایت و همکاری مسئولان شهرستان، شعبه جهاددانشگاهی برای ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تا پایان امسال آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: امیدوارم با راه‌اندازی این شعبه، برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب و اجرای طرح‌های تحقیقاتی مورد نیاز شهرستان و گشایش گره‌های متعددی را در این خصوص شاهد باشیم.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه دوره های آموزشی جهاددانشگاهی با هدف ارتقای مهارت کسب و کار برگزار می شود اظهار کرد: این واحد آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی برای کارکنان دولت و فراگیران آزاد منجر به اشتغال‌زایی را دارد.

اوچی اردبیلی با اشاره به این که برای بومی‌سازی دانش فنی در حوزه‌های مختلف تلاش می‌کنیم بیان کرد: هم اکنون در مرکز درمان ناباروری قفقاز امکان انجام تمام روش‌های کمک باروری برای زوجین نابارور وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی اردبیل در زمینه گیاهان دارویی و استقرار 15 شرکت در مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی این واحد تصریح کرد: با همکاری جهاددانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط شهرستان می‌توانیم شاهد پروژه‌های مورد نیاز برای کشت، اهلی‌سازی و فرآوری این گیاهان در پارس‌آباد باشیم.

 

انتهای پیام/ع

مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل

 

نظر شما