شناسهٔ خبر: 21534012 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

یاوه‌گویی‌های ترامپ از ترس توان دفاعی و هسته‌ای ایران است

دامغان- ایرنا- عضو کمیسیون امنیتی ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: یاوه‌گویی‌های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به خاطر احساس ضعف در برابر توان دفاعی و هسته‌ای ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ابوالفضل حسن بیکی روز شنبه در گردهمایی رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دامغان در سالن خوازمی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر، با اشاره به اینکه امروز ایران در بحث هسته ای و دفاعی حرف برای گفتن دارد، گفت: در برابر یاوه گویی های ترامپ، هر چه بگوییم کم است.
وی با تاکید بر اینکه تحریم 39 ساله آمریکا علیه کشور ایران به سبب مقاومت ملت، افتخار ایران است و باعث شکوفایی کشور شده، بیان کرد: امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و همچنان نیز این شیطان موذی دست از خشونت خود برنداشته و به او اعتمادی نیست.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز دنیا در حال تغییر و تلاطم است و روز به روز با پیروزی جبهه مقاومت و رو شدن دست دشمنان مواجه می شویم، امروز قدرت ایران در سطح جهان برای همه آشکار شده است و نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب در جهان در حال صادر شدن است.
عضو کمیسیون امنیتی ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پس از انقلاب، اسلام به سه نوعِ متحجرین، آمریکایی و اسلام ناب تبدیل شد که در حال حاضر ایران به دنبال معیار قرار دادن اسلام ناب و قرآنی است.
فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان نیز در این همایش ،همه امور دفاع مقدس را حاصل کار امام راحل دانست و گفت: در رسیدن به اقتدار، بسیاری از انسان ها جان خود را فدا کردند که راویان ما باید با بیان خاطرات و کرامات شهدا، این راه را تبیین کنند.
سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مظهر ایثار و از خودگذشتگی است و همه کسانی که در جنگ هشت ساله، حضور فعال داشتند یادگاران ارزشمند نظام هستند، تصریح کرد: اقتدار و امنیت امروز ما در سایه مدافعان حرم، جانفشانی شهیدان و صبوری خانواده آنان است.
در تقویم جمهوری اسلامی، 31 شهریور تا ششم مهر به نام هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است، شهرستان دامغان در دوران دفاع مقدس 16 هزار رزمنده و استان سمنان سه هزار شهید تقدیم نظام کرده است.
در هفته دفاع مقدس امسال در شهرستان دامغان 110 عنوان برنامه اجرا می شود.
9856/6103 خبرنگار: میثم اسماعیلی ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

انتهای پیام /*

نظر شما