شناسهٔ خبر: 21533801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اعلام کرد:

کمک یک میلیارد تومانی هرمزگانی‌ها به دانش‌آموزان نیازمند

بندرعباس - مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: امسال مردم خیر و نیکوکار هرمزگان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از کمیته امداد هرمزگان، علی الهیاری با بیان اینکه جشن عاطفه ها همه ساله در آستانه سال تحصیلی جدید و به منظور تامین بخشی از نیازهای دانش آموزان محروم برگزار می شود گفت: امسال مردم خیر و نیکوکار هرمزگانی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
وی با بیان حضور پورشور مردم در پایگاه های برپا شده در سطح استان افزود: کمک های مردم در جشن عاطفه ها شامل  ۳۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک غیر نقدی بود.

الهیاری با اشاره به اینکه حدود ۱۱ هزار دانش آموز و ۲۸۰ دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان هستند، بیان کرد: با کمک خیران بخش مهمی از نیازهای اساسی دانش آموزان نیازمند و دانشجویان تأمین شده است و امیدواریم با تلاش و حمایت‌ همه جانبه خیران نیکوکار بتوانیم گام‌های موثری برای تأمین پوشاک و لوازم التحریر سایر دانش آموزان تحت حمایت برداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ادامه داد: مشارکت مردم در کمک به محرومان و نیازمندان  نیز از ابتدای سال تا کنون نیز بیش از دو میلیارد تومان صدقه بوده است.

وی گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز ۱۹ مهر ماه سال جاری در تمام مدارس استان  برگزار می شود و کمک های دریافتی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

نظر شما