شناسهٔ خبر: 21533620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

باح ضور مسئولین؛

اختتامیه جشنواره تئاتر خورموج برگزار شد

دشتی- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی از برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر خورموج خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمید زارعی ظهر شنبه در نشست با مسئولین شهرستان دشتی اظهار داشت: از سال ٩٤ که به عنوان سرپرست این اداره منصوب شدم با نقشه راه، هدف و نگاهی به آینده آمدم که اولویت اولم توسعه کتاب خوانی بود و خوشبختانه منجر به چند موفقیت ملی شد.

حمید زارعی افزود: اولویت دومم موسیقی بود که در رشد ۶۲۵ درصدی هنرجویان فرهنگسرا بخش عمده ای به هنرجویان موسیقی بر می گردد که امروز حدود ۳۰۰ نفر در حال آموزش موسیقی هستند.

وی اضافه کرد: تئاتر و سینما اولویت سوم بود که راه یافتن به سه جشنواره بین المللی فجر، های فست ارمنستان و مهر آیین و آموزش نسل جدیدی از هنرجویان تئاتر نتیجه این فعالیت بوده است.

زارعی ادامه داد: در عین حال از مبانی دینی و داشته های سنتی و فرهنگی شهرستان غفلت نکردم که توجه به موسسات قرآنی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، ثبت و انتشار آیین ها و آواهای مذهبی و بومی منطقه بخشی از این اقدامات بوده است.

وی با قدردانی از تلاش های میرشکار برای تئاتر دشتی تصریح کرد: همت بلند و کوشش پرثمر استاد میرشکار در توسعه تاتر استان و بویژه شهرستان دشتی  قابل تحسین و ارج گزاری است.

زارعی افزود: جشنواره تئاتر خورموج حاصل تلاش نزدیک به دو ساله میرشکار با تربیت نسل جدیدی از هنرمندان تاتر برای دشتی است و حرکتی برای فردا است.

در پایان با آرای هیات داوران جشنواره فرید میرشکار، ابراهیم شاکری مطلق و سیده ماندانا رضوانی نفرات برتر معرفی شدند.
 

نظر شما