شناسهٔ خبر: 21533500 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اگر کسی قادر به ایجاد تعادل در بایرن باشد آن آنچلوتی است

رومنیگه: مشکلی با هوینس ندارم/ پاری‌سن‌ژرمن - بایرن یک بازی باپرستیژ است

R1015161/P1015145/S3,28/CT10

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید مشکلی با رئیس این باشگاه آلمانی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارل هاینتس رومنیگه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «یورو اسپورت» در مورد رابطه‌اش با اولی هوینس که پس از پایان دوران محکومیتش بار دیگر ریاست باشگاه بایرن مونیخ را بر عهده گرفت، اظهار داشت: ما مشکلی با هم نداریم، اما گاهی اوقات عقایدی متفاوت داریم. مهم البته این است که در پایان روز به نقطه‌نظر مشترکی برسیم.

هوینس اخیراً گفته بود: همیشه گفته‌ام که ما دوستان صمیمی بوده‌ایم، اما در این مقطع کنونی مثل این می‌ماند که فاصله‌ای بین ما افتاده است. به‌هر حال ما باید همدیگر را دوباره ملاقات خواهیم کرد.  

رومنیگه در دفاع از سرمربی ایتالیایی باواریایی‌ها هم اظهار داشت: آنچلوتی مورد انتقاد کامل قرار نگرفته است. به‌هر حال کار برای سرمربی در بایرن مونیخ آسان نیست، کسی که باید بین همه چیز تعادل به وجود بیاورد. اگر کسی قادر به انجام این کار است، آن کارلتوست.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در دفاع از مدیرورزشی جدید این تیم برابر انتقادات نیز خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که صالح حمیدزیچ تازه در این پست مشغول به کار شده است. باید به او فرصت داد تا خودش را با شرایط جدید وفق دهد. صالح حمیدزیچ هر روز در دفتر کاری من است و باید بگویم که او واقعاً سختکوش است. او اولین نفر در باشگاه حضور پیدا می‌کند و آخرین نفری است که از باشگاه می‌رود. از عملکرد وی راضی هستم و خوشحالم که در بایرن مونیخ است.

رومنیگه همچنین درباره بازی حساس چهارشنبه شب بایرن برابر پاری‌سن‌ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این یک بازی باپرستیژ بین دو فرهنگ است. در کنار اینها این رقابتی بین باشگاهی تازه متولد شده (PSG) و یک باشگاه قدیمی است. من رابطه خیلی خوبی هم با مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن یعنی ناصر الخلیفی دارم. او مرد خوبی است و همیشه به دنبال پیروزی.

انتهای پیام/

نظر شما