شناسهٔ خبر: 21533454 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نخستین گروه دانشجویان دندانپزشکی بوشهر دانش‌آموخته شدند

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز شنبه در آیین دانش آموختگی این دانشجویان افزود: مسئولیت پذیری، پیشرفت و احترام به ارزشها مواردی است که باید به عنوان پزشکان جامعه به آنها توجه کنید.
سعید کشمیری اضافه کرد: با توجه به اینکه اعتماد، اعتقاد به کار و ارزش‌های معنوی کاهش پیداکرده پزشکان به عنوان گروه فرهیختگان جامعه، بخشی از مسئولیت‌ احیای این اعتماد و اعتقاد به کار را بر عهده ‌دارند و ایجاد این اعتماد نیز فقط از راه خدمت صادقانه و خالصانه به دست می‌آید.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهربا تاکید براینکه تمام ارزشها تنها مادی نیست اظهار کرد: اگر قصد دارید یک زندگی شاد و لذت‌ بخش داشته باشید به فکر ترقی و پیشرفت باشید که در این صورت می‌ توانید ریسک‌ پذیر بوده و تغییرات اساسی در مسیر زندگی خود و سایر افراد جامعه ایجاد کنید.
وی، احترام به مردم به عنوان سومین عامل حیاتی و لزوم رعایت اخلاق حرفه ای توسط پزشکان را مورد تاکید قرار داد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در عرصه علم‌ آموزی، فارغ‌ التحصیلی وجود ندارد و انسان‌ها در طول زمان حیات، همواره نیازمند تحقیق، پژوهش و مطالعه هستند.
سید سجاد اقبالی افزود: ازآنجایی ‌که حوزه سلامت در جامعه نقش و جایگاه خاصی دارد و چشم بیماران به دستان پزشک است، بنابراین پزشکان باید با اخلاق حرفه‌ای و نیت خالصانه خود بهترین خدمات را به جامعه ارایه دهند.
سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شما باید جزو بهترین‌ها در ارایه خدمات در رشته تخصصی خودتان در جهان باشید.
سید عمار بصری افزود: پیشرفت در دانشکده دندانپزشکی مرهون همکاری تمامی استادان زحمتکش و صبور دانشکده دندانپزشکی است.
وی بابیان اینکه احترام و حفظ حرمت بیماران را باید در هر حالت مدنظر قرارداد گفت: شرایط زندگی و اقتصادی مراجعان برای درمان را همیشه مدنظر داشته باشید و مبادا به خاطر ناتوانی مالی بیماران از ارایه خدمات به آنان کوتاهی کنید.
در این آیین که با حضور پرنشاط دانشجویان، خانواده‌های آنان، هیات رئیسه دانشگاه، مسئولان و تعدادی از استادان برگزار شد، پس از قرائت سوگند نامه توسط دانشجویان، از دانشجویان دانش‌آموخته تقدیر به عمل آمد.
دانشکده دندانپزشکی بوشهر هم اکنون دارای 215 دانشجو است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه

انتهای پیام /*

نظر شما