شناسهٔ خبر: 21533252 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار جمعی از مسئولان با امام جمعه مهاباد+فیلم

در دومین روز از هفته دفاع مقدس فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع )، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد و رئیس اداره تبلیغات اسلامی با امام جمعه مهاباد دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، در این دیدار فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد با تبریک هفته دفاع مقدس، این ایام را یادآور دورانی دانست که بدانیم چگونه به این عزت و سرافرازی رسیده ایم و آن را پاس بداریم.

سردار رنجبرزاده در ادامه امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی را مرهون فداکاری،ایثار و جانفشانی جوانان ایران اسلامی دانست و گفت: برای پایداری نظام جمهوری اسلامی باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

در ادامه امام جمعه مهاباد،هفته دفاع مقدس را هفته عزت و کرامت دانست و افزود: وحدت و یکدلی رمز موفقیت و پیروزی در دوران دفاع مقدس بود.

ماموستاسهرابی،در ادامه به بزرگی ماه محرم هم اشاره کرد و گفت: مردم ایران در برابر استکبار و استکبارگران با الگوگیری از امام حسین(ع) و یارانش هیچ وقت تسلیم زورگویی، ظلم و فساد نخواهند شد و تا آخرین قطره خونشان آماده دفاع از حق و حقانیت هستند.

حجت الاسلام طیب نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد هم امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را مرهون مجاهدت ها و جان فشانی شهیدان و جانبازان دانست و گفت :این ایام یادآور ایثار، ازخود گذشتگی و حماسه ای است که از عاشورا بهره گرفت تا عزت و آزادی نظام جمهوری اسلامی برقرار بماند.

 
 
 

نظر شما