شناسهٔ خبر: 21532831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان:

سربازان همچون رزمندگان در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارند

تاکستان- فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان گفت: سربازان شجاع میهن اسلامی همچون رزمندگان اسلام در خط مقدم دفاع از کشور با صلابت و شجاعت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسینیانی در مراسم گرامیداشت روز سرباز که روز شنبه در سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان برگزار شد اظهار داشت: نامگذاری روز دوم هفته دفاع مقدس به نام سرباز بیانگر اهمیت و جایگاه سربازان است و دفاع سربازان این مرز و بوم همچنان در تمام زمینه ها ادامه دارد و باعث شده دشمنان که به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند از تحرک بازمانند.
 
فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان با اشاره به تقارن دهه اول محرم و هفته دفاع مقدس بیان کرد: انقلاب اسلامی ادامه قیام امام حسین (ع) است که در مقابل ظلم و جور و به منظور امر به معروف و نهی از منکر به حرکت خود ادامه می دهد.

سرهنگ امیرعلی حسینیانی یادآورشد: ماهیت سربازی بخاطر خدمت زیر پرچم مقدس است و سربازان باید قدر این موقعیت را بدانند و ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان باشند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام علی (ع) تاکستان با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از سربازان خواست ماه محرم را به عزاداری محدود ندانند و انحرافات وارد شده به عزاداری ها را تجزیه و تحلیل کنند و با هوشیاری و امر به معروف و نهی از منکر با خرافات مبارزه کنند.

سرهنگ حسینیانی گفت: از جمله توصیه های مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نظامی رسیدگی به وضعیت سربازان نیروهای مسلح است که باید به آنها توجه شود.

وی تصریح کرد: هر سرباز باید در پایان دوره ضرورت مهارتهای فنی برای کار را فرا گرفته باشد و با استعداد یابی نیروها بتوان افراد توانمند را شناسایی کرد.

سرهنگ امیرعلی حسینیانی اضافه کرد: سخنان سخیف و ابلهانه رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل بسیار مضحک و ناشی از بی تجربگی سیاسی ترامپ است که نشان داد رفتار خصمانه آمریکا با ملت بزرگ ایران همیشگی است و اگر آمریکا یکطرفه از برجام خارج شود این به منزله لغو کامل برجام است.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی تاکستان افزود: اگر همزمان با مذاکره بر سر برجام فعالیتهای موشکی و دفاعی را هم تعطیل میکردیم امروز دیگر دارای این اقتدار نبودیم.
 
در ادامه مراسم مداحی، خاطره گویی و تجلیل از سربازان نمونه برگزار شد.

اول مهر ماه مصادف با دومین روز از هفته دفاع مقدس به دلیل رشادتهای سربازان انقلاب به نام سرباز نامگذاری شده است.
   

نظر شما