شناسهٔ خبر: 21532769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طی نامه‌ای به فرودگاه خرم‌آباد اعلام شد:

تعطیلی پروازهای ۲ شرکت هواپیمایی/ مسئولان: در حال مکاتبه هستیم

خرم‌آباد- مدیر فرودگاه خرم‌آباد با اشاره به تعطیلی پروازهای ۲ شرکت هواپیمایی در این فرودگاه گفت: این شرکت‌های هواپیمایی، طی نامه‌های جداگانه‌ای موضوع را به ما اعلام کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

غلامرضا بنی صدر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به کنسل شدن پروازهای شرکت های «تابان» و «ماهان» در فرودگاه خرم آباد طی هفته جاری اظهار داشت: بر اساس نامه ارسال شده از سوی شرکت هواپیمایی «تابان» علت کنسل شدن پروازهای این شرکت در فرودگاه خرم آباد، مشکل فنی و چک کردن هواپیما اعلام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس این نامه شرکت هواپیمایی تابان اعلام کرده است که پروازهای این شرکت در فرودگاه خرم آباد تا دو هفته آینده کنسل خواهد بود، گفت: در این راستا، موضوع را از طریق مسئولان استان پیگیری خواهیم کرد.

مدیر فرودگاه خرم آباد با اشاره به تغییرات صورت گرفته در حوزه مدیریت ارشد لرستان و مشغله های استاندار لرستان و معاونین وی افزود: با این وجود ما رایزنی و تلاش خود را در قالب مکاتبه با استاندار و یا معاون عمرانی استاندار برای پیگیری این موضوع خواهیم داشت.

بنی صدر با اشاره به رایزنی ها و صحبت های صورت گرفته با معاون شرکت هواپیمایی تابان گفت: ما از این شرکت خواسته ایم که هواپیمای جایگزین برای هواپیمایی که دارای نقص فنی است در نظر گرفته شود؛ که با این وجود اعلام کرده اند هواپیمای جایگزین برای برقراری پرواز نداریم.

وی با بیان اینکه به طور معمول برای برقراری پروازها حوزه استانداری و استاندار لرستان مکاتبات لازم را با شرکت های هواپیمایی داشته اند، تصریح کرد: طرف قرارداد و مذاکره در این زمینه استانداری است، که در نهایت نتایج مذاکرات در قالب نامه به فرودگاه خرم آباد اعلام می شود.

مدیر فرودگاه خرم آباد با اشاره به کنسل شدن پروازهای شرکت هواپیمایی «ماهان» در این فرودگاه اظهار داشت: صبح امروز در قالب نامه ای این شرکت هواپیمایی به ما اعلام کردند که دوم و هفتم مهرماه پروازهای این شرکت به دلیل شرایط بازرگانی کنسل است.

بنی صدر با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با این شرکت هواپیمایی گفت: به طور معمول در اواخر فصل گردشگری، پروازها کنسل می شوند.

وی با بیان اینکه برخی شایعات در زمینه گران شدن بلیط هواپیما و یا تغییر مدیریت ارشد در استان در رابطه با کنسل شدن پروازهای فرودگاه مطرح است، تصریح کرد: شرکت های هواپیمایی با استان توافق می کنند نه با شخص و استاندار سابق لرستان نیز یک فرد حقیقی است نه حقوقی و این موضوع به شخص قائل نیست.

مدیر فرودگاه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عدم برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی «ایران ایر» در این فرودگاه گفت: علت این موضوع نیز کمبود ناوگان هوایی و اختصاص هواپیماهای ایران ایر برای پروازهای حج اعلام شده است.

نظر شما