شناسهٔ خبر: 21532275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه خلخال:

همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس در خلخال برگزار می‌شود

R41374/P1357/S6,49/CT11

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خلخال از برگزاری همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس در پنجم مهرماه با هدف تکریم و بزرگداشت جایگاه و خدمات رزمندگان در خلخال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، سرهنگ جهانبخش عطایی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هفته دفاع مقدس امسال بیش از 100 برنامه فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان خلخال برگزار می‌شود که برگزاری رژه خودرویی نیز در همین راستا انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری این مانور در سطح شهر خلخال بیان کرد: در قالب این رژه خودروهایی حمل و نقل عمومی و دولتی خلخال که بیش از صدها خودرو را شامل می‌شود در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خیابان‌های سطح شهر رژه برگزار کرده و توان خودرویی شهرستان در بخش خدمات‌رسانی به مردم را به نمایش‌ می‌گذارند.

عطایی گرامیداشت هفته دفاع مقدس را وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با برگزاری برنامه‌های مناسب و کیفی زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در شهرستان بیش از پیش رقم زده و آرمان‌ها و ارزش‌های رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس را در بین مردم و به ویژه نسل جوان نهادینه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خلخال از برگزاری همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس در خلخال خبر داد و گفت: این همایش در راستای بزرگداشت و تکریم جایگاه و خدمات رزمندگان دوران دفاع مقدس در روز پنج مهرماه در مصلای آیت‌الله خامنه‌ای خلخال برگزار می‌شود تا گوشه‌هایی از دلاورمردی‌ها و جان‌فشانی‌های رزمدگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی برای مردم روشنگری شود.

وی افزود: برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌های شهدا و رزمندگان جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود تلاش شده تا از همکاری و مشارکت سایر نهادها و دستگاه‌ها در شهرستان نیز بهره‌مند شده و زمینه اجرای هر چه بهتر و کیفی‌تر این برنامه‌ها را با جلب مشارکت‌های دستگاه‌های دیگر فراهم آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما