شناسهٔ خبر: 21531974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

۳۰۲ روستای کهگیلویه و بویراحمد گازرسانی می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۳۰۲ روستای این استان تا پایان سال ۹۸ از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از تسنیم، محمود خادم، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 31 شهریورماه اظهار کرد: هم‌اکنون گازرسانی به دو شهر دیشموک و قلعه‌رئیسی و همچنین گازرسانی به 182 روستا در دست اجرا بوده که در صورت تامین اعتبار در کمترین زمان ممکن افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
وی با تشریح خدمات انجام شده در دولت یازدهم در حوزه گازرسانی به روستاها، عنوان کرد: در این دولت 230 روستا معادل 39 درصد روستاهای گازدار استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به روستاهای منطقه سادات محمودی شهرستان دنا با اعتباری افزون‌بر 14 میلیارد ریال در شهریورماه امسال، ادامه داد: با اجرای این پروژه  روستاهای کله‌گه، دو راه غماشکه، سرسور، سرتل دینگو، گل‌چهرآباد، پشت چاه و دزدک از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
خادم با بیان اینکه اجرای 16 هزار و 592 متر شبکه پلی اتیلن از جمله عملیات اجرایی این پروژه است، تصریح کرد: با اتمام پروژه گازرسانی به روستاهای سادات محمودی شهرستان دنا بیش از یک هزار نفر از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه امسال تا دهه فجر شهر قلعه‌رئیسی و روستاهای مسیر گازرسانی می‌شود، افزود: اتمام پروژه گازرسانی به دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی و روستاهای مسیر فرصت خوبی برای ایجاد صنایع کوچک و بزرگ در این دو بخش فراهم می‌آورد.

نظر شما