شناسهٔ خبر: 21530725 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ناظم الشریعه:

بازیکنانم مقابل تایلند شجاعانه و خلاقانه بازی کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازیکنانم در دیدار با تایلندی که خودش را قدرت اول فوتسال می دانست، شجاعانه و خلاقانه بازی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد ناظم الشریعه بعد از پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل تایلند و صعود به مرحله نیمه نهایی بازی های داخل سالن آسیا، گفت: تایلند رقیب دیرینه ایران در فوتسال است و یک مقدار حساسیت های این بازی بالا بود. تایلند در سه، چهار سال گذشته با ما بازی کرده بود. حتی شرایطی پیش آمده بود که تایلندی ها به زعم خودشان تیم اول آسیا هستند ولی ما امروز هم به آسیا و هم به دنیا ثابت کردیم ایران غنی ترین تیم آسیا است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: بازیکنانم امروز شجاعانه، خلاقانه و تاکتیک پذیرانه بازی کردند و حریف را شکست دادند. این خیلی مهم است. ما بازی تایلند با ژاپن را خوب آنالیز کرده بودیم.

ناظم الشریعه افزود: یک مقدار اول بازی، شرایط سخت بود ولی هرچه از زمان بازی گذشت بهتر شدیم. در نیمه دوم هم که بازی مطلقا در اختیار ما بود.

وی در پایان درباره رویارویی ایران در نیمه نهایی با برنده ترکمنستان و افغانستان گفت: افغانستان که تیم «ب» ایران است و اکثر بازیکنان این تیم در مشهد ساکن هستند. آنها بازیکنان تکنیکی دارند. ترکمنستان هم که از لحاظ میزبانی شرایط مطلوبی خواهد داشت. برای ما حریف بعدی هم فرقی ندارد. ما ارزش رقبایمان را پایین نمی آوریم و تلاش می کنیم برنده باشیم.

نظر شما