شناسهٔ خبر: 21530690 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توزیع رایگان نوشت افزار ایرانی بین دانش آموزان بی بضاعت طالقان

کرج-ایرنا- مدیرآموزش و پرورش طالقان گفت: درآستانه بازگشایی سال تحصیلی جدید، خیرین این شهرستان اقدام به توزیع رایگان نوشت افزار ایرانی در بین دانش آموزان بی بضاعت کردند.

صاحب‌خبر -

نظام اله فرامرزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خیرین در این حرکت معنوی و فرهنگی تعداد 1900 قلم انواع نوشت افزار ایرانی به ارزش 60 میلیون ریال به دانش آموزان بی بضاعت در این شهرستان اهدا کردند.
وی اظهار کرد: این اقلام شامل دفتر، مداد، مداد رنگی، خودکار ، خط کش، پاکن، مداد تراش، دفتر، کیف و جا مدادی است.
وی با اشاره به اینکه کمک به همنوعان و افراد نیازمند جامعه نزد پروردگار متعال اجر و پاداشی والایی دارد، خاطر نشان کرد: اهمیت دادن خیرین و توجه آنها به امر مدرسه سازی و کمک به دانش آموزان بی بضاعت و مستمند برای فراگیری علم و دانش برای رهایی از بی سواد و رسیدن هم اجر و ثواب دنیوی و اخروی برخوردار است.
وی یاد آور شد: خیرانی که امکان دستگیری از محرومین جامعه بویژه افراد دانش آموز و خانواده هایی که دارای فرزند دانش آموز هستند را دارند موجب می شود تا خانوادها و دانش آموزان با دلگرمی بیشتری برای فراگیری علم و دانش در طول سال تحصیلی گام بردارند.
مدیر آموزش و پرورش طالقان هدف از این کمک خیرین را تشویق دانش آموزان بی بضاعت به درس و جبران کاستی های تحصیلی و رفع نیازها و احتیاجات اولیه برای درس خواندن دانست.
فرامرزی اضافه کرد: در این حرکت نمادین خیرین نیک اندیش بر خرید کالای ایرانی به منظور تقویت اقتصاد و اشتغال در ایران اسلامی تاکید کردند.
شهرستان طالقان حدود هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*

نظر شما