شناسهٔ خبر: 21530671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فعالیت ۵۰۰ ستاد امر به‌ معروف در سراسر کشور

مدیرکل نظارت و بازرسی امر به‌ معروف از فعالیت ۵۰۰ ستاد امر به‌ معروف در سراسر کشور خبر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسین توانایی با اشاره به اینکه مردم در امربه‌معروف نقش مهمی دارند، اظهار داشت: همه علما و متفکران قم، با بررسی‌ها و تجربیات سال‌های گذشته به این نتیجه رسیدند که تا خود مردم در صحنه نباشند با هیچ روش دیگری جلوگیری از منکرات امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی افزود: ستاد امربه‌معروف با توجه به همین یافته‌ها و تجربیات، زمینه‌ای را برای گروه‌های تذکر لسانی به‌عنوان طلایه‌داران فراهم کرده است، تا در گروه‌های 10 نفره سازمان‌دهی، جذب و آموزش ببینند و با بهترین شیوه تذکر دادن را آغاز کنند.

مدیرکل نظارت و بازرسی امر به‌ معروف بابیان اینکه گروه‌های ستاد امربه‌معروف درگذشته به‌صورت تک‌نفری الی پنج‌نفری صورت می‌گرفته اما اکنون این تعداد به 10 نفر افزایش می‌یابد، عنوان کرد: گروه‌های 10 نفره ستاد امربه‌معروف در قم این‌قدر افزایش می‌یابند تا در یک منطقه و ناحیه 350 نفر شوند و به‌صورت شبکه‌ای با مناطق دیگر در ارتباط باشند.

وی با اشاره به اینکه 500 ستاد امربه‌معروف در سراسر کشور وجود دارد، تصریح کرد: ستاد امربه‌معروف مرکزی، استان‌ها و شهرستان‌ها به‌نوعی هماهنگ‌کننده هستند و شوراها را در ادارات تشکیل می‌دهند و معروف‌ها و منکرات اداری از طریق شوراهای اداری کاهش و افزایش پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ت

۵۰۰ ستاد امر به‌ معروف در سراسر کشور وجود دارد

نظر شما