شناسهٔ خبر: 21530601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

بازنگری در واقعه عاشورا ضروری است

قائم شهر- نماینده مردم مازندارن در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر پشتوانه عاشورا نبود در جنگ آسیب می دیدیم از این رو ضرورت بازنگری در واقعه عاشورا محسوس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی معلمی پیش از ظهر شنبه، همزمان با هفته دفاع مقدس در دیدار با مسئولان، اظهار داشت: اعتقادات و باورهای دینی ما ریشه در فلسفه عاشورا دارد و هرساله که این ایام گرامی داشته می شود سزاوار است قیام عاشورا را بازخوانی کنیم تا بسنجیم که شرایط گذشته چه بوده و از چه عقبه هایی عبور کرده ایم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرنگان رهبری با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، بیان کرد: ایشان فرمودند باید اهداف انقلاب و امام را ارزیابی کنیم تا ببینیم در کدام بخش ها پیشرفت و یا کدام بخش عقب افتاده ایم.

وی تصریح کرد: اگر مراقب نباشیم اهداف انقلاب از دست می رود و برای اینکه این اتفاق نیفتد باید با هوشیاری و مراقبت، همزمان به آینده و گذشته با دقت توجه کنیم.

امام جمعه قائم شهر با تأسی از سخنان مقام معظم رهبری، اظهار داشت: ملت مسلمان باید سعی کنند روی پای خود بایستند و ضمن داشتن مراوده با همه کشورها با مستقل اندیشیدن و مستقل عمل کردن به خود اتکا داشته باشند.

معلمی با بیان اینکه اسلام، امام و شهدا برای ملت عزت آوردند، عنوان کرد: سزاوار است همه مسئولان با هوشیاری به روز باشند تا ارزشهای بدست آمده از انقلاب حفظ و به دست نسلهای آینده سپرده شود.

نظر شما