شناسهٔ خبر: 21530570 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تسهيلات رجا به مسافران سالمند؛

اجرای طرح منزلت در روز جهانی سالمندان

خبرگزاری میزان- به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی سالمندان، شرکت رجا تسهیلات و طرح‌های جدید تخفیف در بلیت قطار‌های خود را در قالب طرح منزلت برای متقاضیان سفر اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: بر اساس این طرح، کلیه مسافران بالای ۶۰ سال که از تاریخ اول مهرماه نسبت به خریداری بلیت قطار با تاریخ حرکت ۹ لغایت ۱۴ مهر ماه سال جاری اقدام کنند، از ۳۰ درصد تخفیف در ب‌های بلیت قطار‌های این شرکت بهره مند می‌شوند.


در طرح منزلت شرکت رجا، با توجه به اتصال سیستم فروش بلیت قطار به سامانه‌ی ثبت احوال کشور، با ارائه کد ملی و تاریخ تولد متقاضیان و بدون هرگونه روال اداری، بلیت قطار رجا با ۳۰ درصد تخفیف صادر می‌شود.


متقاضیان استفاده از این طرح می‌توانند بلیت مورد نظر خود را به روش‌های مختلفی از جمله: "ربات" تلگرام، اپلیکیشن "آپ"، اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹، نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور، تهیه کنند.
هموطنان می‌توانند با ثبت نشانی @RajaTicketBot در تلگرام خود، عضو این ربات تلگرام شده و برای تهیه بلیت قطار‌های رجا اقدام کنند.


متقاضیان جدید عضویت در سامانه "آپ" نیز با ارسال عدد یک توسط پیامک به شماره ۲۰۰۰۷۳۳ و نصب برنامه "آپ" در گوشی‌های تلفن همراه خود می‌توانند در کنار سایر اعضای فعلی این نرم افزار با انتخاب گزینه خرید بلیت قطار اقدام به تهیه بلیت کنند.


هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطار‌های رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir مراجعه کنند.
شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهاد‌های متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار‌های این شرکت می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما