شناسهٔ خبر: 21530555 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده اردبیل: بدون آموزش و پرورش قوی توسعه بی‌معناست

نمایندگی اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون آموزش و پرورش قوی توسعه در کشور بی معناست و هیچ نتیجه و ثمری ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمد فیضی در آیین بازگشایی مدارس و زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شاهد شهید جهازی اردبیل اظهار داشت: ضرورت توجه به آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه تاثیرگذار در جامعه بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود به طوری که در مسیر توسعه ما همواره با پیش‌بندهایی با معنا روبه‌رو هستیم که در این فرایند توسعه روبه جلو همواره با نیروی انسانی توانمند قابل تحقق است.

وی با بیان اینکه «توسعه عرصه‌های مختلف بدون حضور انسان‌های شایسته و توانمند بی‌معناست» افزود: اگر آموزش و پرورش قوی نداشته باشیم قطعا توسعه بی‌معنا است و تلاش معلمان نیز هیچ نتیجه و ثمره‌ای نخواهد داشت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش امروز از یک نهاد با نگاه مصرفی به یک نهاد تحول‌آفرین تبدیل شده است، گفت: همه عوامل که منجر به توسعه و ارتقای نیروی انسانی می‌شود در سایه نظام تعلیم و تربیت باید مورد توجه قرار گیرد.

فیضی با بیان اینکه «زمان مدیریت سلیقه‌ای در مدارس به اتمام رسیده است» عنوان کرد: ما باید بر اساس سند تحول بنیادین به مدیریت تحول‌آفرین در مدارس توجه جدی داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: ما در مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانین و نظارت بر آنها تا حد توان سعی‌مان بر این است تا در یک فرایند شایسته بتوانیم آموزش و پرورش را با تصویب قوانین شایسته و مناسب به جایگاه اصلی خود برسانیم.
 
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی فسلفه تعلیم و تربیت و نظام آموزش و پرورش را تربیت نیروی انسانی با مهارت اعلام کرد و گفت: در این مسیر باید از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها بهره بگیریم.

انتهای پیام

نظر شما