شناسهٔ خبر: 21530528 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توانمندسازی نیروی انسانی و مدارس جزو اولویت‌هاست

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی تهران گفت: با توجه به سیاست تمرکززدایی توانمندسازی مدارس و نیروی انسانی جزو اولویت‌های کاری است.

صاحب‌خبر -

توانمندسازی نیروی انسانی و مدارس جز اولویت‌هاستبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهناز کریمی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی تهران در مراسم بازگشایی مدارس در مجتمع استثنایی رجائیه منطقه 15 تهران عنوان کرد: امسال بار دیگر با آمدن مهرماه بهار تعلیم و تربیت را در مدارس کشور آغاز کردیم و امسال با تقارن این ایام و عزاداری ماه محرم تجلی ایثار و شهادت را در مدارس تمرین می کنیم.

وی با اشاره به 30 هزار شهید دانش آموز و پنج هزار شهید فرهنگی در کشور افزود: یاد و خاطره این افراد را گرامی داشته که به حق از پیروان راستین امام حسین (ع) است.

 مدرسه کانون اصلی تعلیم و تربیت است 

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی تهران روز اول مهرماه را از جمله مهم ترین ایام در زندگی هر فردی برشمرد و گفت: مدرسه کانون اصلی تعلیم و تربیت است و فقط با مشارکت فعالانه اولیا در مدارس این هدف محقق خواهد شد و این مشارکت و همکاری خردمندانه بستری مناسب را برای دانش‌آموزان و موفقیت آنها فراهم کند.

کریمی تصریح کرد: سیاست های آموزش و پرورش در دولت دوازدهم تمرکز زدایی و اهمیت بیشتر به مدرسه است که در این خصوص توانمندسازی مدارس مورد توجه خواهد بود همچنین ارتقای صلاحیت و شایستگی نیروی انسانی از دیسگر سیاست ها بوده که باید برای ارتقای کیفیت دانش آموزان با نیازهای ویژه بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما