شناسهٔ خبر: 21530494 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مسابقات گرندپری 2017-مراکش؛

مدال آوران روز اول مرحله دوم مسابقات مشخص شدند

روز اول از مرحله دوم رقابت‌های گرندپری در سال 2017 روز گذشته (جمعه) در "رباط" مراکش برگزار و نمایندگان ترکیه و انگلیس توانستند بر سکوی نخست این رقابت‌ها بایستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2017 در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از روز گذشته (جمعه) آغاز و به مدت سه روز و با حضور 225 تکواندوکار (112 تکواندوکار مرد و 113 تکواندوکار زن) از 56 کشور در مجموعه ورزشی «شاهزاده مولا عبدالله» شهر "رباط" مراکش ادامه خواهد داشت.

روز گذشته (جمعه) و در نخستین روز این رقابت‌ها مبارزات اوزان 67- و 67+ کیلوگرم زنان و 80+ کیلوگرم گروه مردان برگزار شد که سجاد مردانی نماینده کشورمان در این روز بود.

سجاد مردانی در نخستین گام نماینده نروژ را 12 بر 2 از پیش رو برداشت. در دومین دیدار به مصاف «ودران گولس» از کرواسی رفت و در راند طلایی نتیجه را به نفع خود به پایان رساند. نماینده سنگین وزن کشورمان در مرحله‌یک‌چهارم برابر «ماهاما چو» انگلیسی نایب قهرمانی جهان 2017 با نتیجه 23 بر 17 مغلوب و از کسب مدال بازماند.

در وزن 67- کیلوگرم زنان «نور تاتار» از ترکیه به مدال طلا رسید، «هیری اُه» از کره جنوبی نایب قهرمان شد و «روث گباگبی» از ساحل عاج و «آیرم یامان» از ترکیه بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن 67+ کیلوگرن زنان «بیاسنا والکدن» از انگلیس بر سکوی قهرمان ایستاد، «میلیکا ماندیک» از صربستان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و «شوئین ژنگ» از چین و «سائبوم آن» از کره‌جنوبی عنوان سومی را کسب کردند.

در وزن 80+ کیلوگرم نیز «ماهاما چو» از انگلیس عنوان قهرمانی را کسب کرد، «رومان کوزنتسو» روس بر روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد و «کیو دان این» از کره‌جنوبی و «ایوان تراجکویک» از اسلوونی مشترکا به مقام سوم رسیدند.

مدال آوران روز نخست///

«گروه زنان»

وزن 67- کیلوگرم///

طلا: نور تاتار (ترکیه)

نقره: هیری اُه (کره جنوبی)

برنز: روث گباگبی (ساحل عاج) و آیرم یامان (ترکیه)

وزن 67+ کیلوگرم///

طلا: بیاسنا والکدن (انگلیس)

نقره: میلیکا ماندیک (صربستان)

برنز: شوئین ژنگ (چین) و سائبوم آن (کره‌جنوبی)

«گروه مردان»

وزن 80+ کیلوگرم///

طلا: ماهاما چو (انگلیس)

نقره: رومان کوزنتسو (روسیه)

برنز: کیو دان این (کره‌جنوبی) و ایوان تراجکویک (اسلوونی)

نظر شما