شناسهٔ خبر: 21530036 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مسابقات داخل سالن آسیا - ترکمنستان

اسماعیل‌پور: توانستیم با غیرت و اقتدار تایلند را شکست دهیم/ طیبی: باید از عنوانم قهرمانی‌مان در مسابقات داخل سالن آسیا دفاع کنیم

خبرگزاری میزان- دو ستاره تیم ملی فوتسال ایران توضیحاتی را در مورد پیروزی برابر تایلند ارائه دادند.

صاحب‌خبر -

اسماعیل‌پور: توانستیم با غیرت و اقتدار تایلند را شکست دهیم/ طیبی: باید از عنوانم قهرمانی‌مان در مسابقات داخل سالن آسیا دفاع کنیمبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات داخل سالن آسیا موفق شد تا با پیروزی پرگل 10 بر چهار برابر تایلند به نیمه نهایی رقابت‌های داخل سالن آسیا صعود کند. بعد از این پیروزی دو بازیکن تیم فوتسال ایران در مورد این بازی توضیحاتی را ارائه کردند.

اسماعیل‌پور: توانستیم با غیرت و اقتدار تایلند را شکست دهیم

احمداسماعیل پور پس از پیروزی پر گل تیم کشورمان برابر تایلند اظهار داشت:بازی خوبی را مقابل تایلند که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است انجام دادیم و توانستیم  غیرت و اقتدار این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بازی بعد یا با افغانستان و یا با ترکمنستان بازی داریم که می‌رویم تا پیروز شویم و در بازی فینال هم با اختلاف قهرمان آسیا شویم.

طیبی: باید از عنوانم قهرمانی‌مان در مسابقات داخل سالن آسیا دفاع کنیم

حسین طیبی هم با اشاره به پیروزی تیم ایران اظهار داشت:خدا را شکر برنده بازی شدیم.رقیبان ما در مسابقات داخل سالن آسیا ژاپن و تایلند هستند و برای پیروزی مقابل آنها به این مسابقات آمدیم.تایلند یکی از تیم‌های قدر در آسیاست و همه بازیکنان می‌خواستند تا در این بازی پیروز شویم. خدا را شکر برنده بازی شدیم و خودمان را برای بازی ما قبل پایانی آماده می‌کنیم تا در آن بازی نیز پیروز شویم و نمی‌دانم که حریف چه تیمی است. ما تلاش می‌کنیم تا از عنوان‌مان که قهرمانی است دفاع کنیم و موفقیت دست خدا است.

انتهای پیام/

نظر شما