شناسهٔ خبر: 21529262 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تحول مسی با والورده

71549

ستاره بارسلونا با حضور سرمربی اسپانیایی متحول شده است.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، پیشرفت لیونل مسی به عنوان یک فوتبالیست در زمینه‌های مختلف با حضور ارنستو والورده در بارسلونا شکل جدیدی گرفته است. پس از ورود سرمربی ‌اسپانیایی به باشگاه بارسلونا مهاجم آرژانتینی سیر صعودی داشته است. او دوباره در مرکز خط حمله قرار گرفته و توانسته است بهترین عملکرد را در این منطقه داشته باشد. این موضوع روی بازی بارسلونا نیز تاثیر گذاشته است.

۱۱ مرد اصلی والورده با حضور یوردی آلبا در گوش چپ (یکی از بازیکنان محبوب مسی)  باعث شده است مهاجم آرژانتینی در مرکز به راحتی کار کند و خیلی راحت حریف را در محوطه جریمه تحت فشار قرار دهد. با توجه به آمار، پیشرفت مسی در زمینه گلزنی شوت و پاس کاملا آشکار است.

مسی در پنج هفته‌ لالیگا ۹ گل به ثمر رسانده است که بهترین شروع برای او محسوب می‌شود. او تاکنون ۳۹ شوت زده است و دیگر بازیکنان آبی‌ اناری‌ها ۳۷ ضربه زده‌اند. ارنستو والورده پس از پوکر (زدن ۴ گل در یک بازی) ستاره آرژانتینی برابر ایبار گفت‌: مسی بیش از چیزی که در زمین نشان می‌دهد باهوش است. لوییس سوارس در این بازی حضور نداشت. با این حال برای مسی فرقی نمی‌کند در کدام پست بازی کند. او در جایی بازی‌سازی می‌کند که کمتر کسی فکر می‌کند در این نقطه اتفاقی رخ دهد.

پیشرفت مسی پایان ندارد. او به همراه فرانک رایکارد مهاجم راست به حساب می‌آمد. تحت هدایت پپ گواردیولا به عنوان مهاجم شماره "۹" کاذب بازی می‌کرد و در زمان لوییس انریکه دوباره به پست سابقش برگشت. او اکنون دوباره با والورده به مرکز خط حمله برگشته است و به خوبی بازی می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما