شناسهٔ خبر: 21529162 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تساوی تیم های پیشکسوتان پرسپولیس تهران و منتخب شهدای چوار 65

ایلام - ایرنا - دیدار دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس تهران و منتخب شهدای چوار 65 با نتیجه مساوی 2 - 2 به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این بازی ساعت 14 روز سه شنبه 19 بهمن و در 2 وقت 40 دقیقه ای به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران زمین فوتبال چوار در استادیوم تختی شهر ایلام برگزار شد که مورد استقبال شمار زیادی از تماشاگران علاقه مند به فوتبال قرار گرفت.
گل های پیشکسوتان پرسپولیس تهران در این دیدار را فرشاد پیوس از روی نقطه پنالتی و اسماعیل حلالی و گل های تیم منتخب شهدای چوار 65 را حسین زارعی و علی قیطاسی به ثمر رساندند.
تیم پیشکسوتان پرسپولیس تهران در این دیدار با ترکیب سید ضیاء عربشاهی، بهروز سلطانی، مجتبی محرمی، ناصر محمدخانی، مرتضی فنونی زاده، فرشاد پیوس، مرتضی کرمانی مقدم، محسن عاشوری، مهرداد میناوند، نیما نکیسا، بهروز رهبری فرد، بهنام طاهرزاده، بهنام ابوالقاسم پور، اسماعیل حلالی، محمدرضا مهدوی و رضا جباری به سر مربیگری حمید جاسمیان، مربیگری عباس کارگر و سرپرستی رضا ریاضتی به میدان رفت.
به گزارش ایرنا، اعضای تیم پیشکسوتان پرسپولیس تهران همچنین صبح سه شنبه با حضور در محل زمین فوتبال شهر چوار یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال این شهر را گرامی داشته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
اعضای تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تهران تا ساعتی دیگر در مراسم یادواره شهدای زمین فوتبال چوار که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در هتل زاگرس برگزار می شود، شرکت می کنند.
همچنین برخی از بازیکنان تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تهران شب گذشته در برنامه زنده شبکه استانی ایلام (مانگه شو) حضور یافتند.
این بازی قرار بود روز جمعه گذشته (15 بهمن) در استادیوم تختی برگزار شود که به دلیل شرایط نامساعد هوا و بارش برف و لغو پروازها به روز سه شنبه 19 بهمن موکول شد.
هواپیماهای رژیم بعث در تاریخ 23 بهمن سال 65 با حمله هوایی و بمباران زمین فوتبال چوار بازی فوتبال 2 تیم چوار و ایلام را به خاک و خون کشیدند، در جریان این حمله ناجوانمردانه 15 نفر از بازیکنان، داور و تماشاچیان این دیدار مظلومانه و بی گناه به شهادت رسیدند و آسمانی شدند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9002

انتهای پیام /*

نظر شما