شناسهٔ خبر: 21528626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد جهرم اعلام کرد

فعالیت ۱۲ رشته دکتری در دانشگاه آزاد جهرم

جهرم-رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جهرم گفت: این دانشگاه در ۱۲ رشته دکتری تخصصی و ۳۴ رشته ارشد و بیش از ۵۰رشته کاردانی و کارشناسی پذیرش دانشجو دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکوروش سرورزاده در سی‌اُمین سالگرد راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم و در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها گفت: امروزه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری با بیش از یک میلیون و نیم فارغ التحصیل و بیش از ۷۰ هزار هیات علمی و ۳۰ هزار کارمند در اقصی نقاط کشور حضور دارد و با شمار زیاد فارغ التحصیلان خود و ایجاد تحول در بخش علمی کشور بار سنگینی از مشکلات علمی را به دوش کشیده که نمونه موفقی از حضور بخش غیر دولتی و اعتماد به مردم به شمار می آید.

سرورزاده بیان کرد:  دانشگاه آزاد یک نهاد مردمی است که با حضور و کمک مردم شکل گرفت، رشد و نمو کرد و با کمک همین مردم پله‌های ترقی را پیمود و امروز سهم بزرگی از تولید علم را در کشور به دوش می کشد.

وی ادامه داد: همانطوری که نظام مقدس جمهوری اسلامی همه امکانات موجود را در سراسر کشور توسعه داد امکان تحصیل و مهارت آموزی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سراسر کشور به وجود آمد.

رئیس دانشگاه آزاد جهرم با اشاره به اینکه امروز این واحد با درجه بسیار بزرگ و بیش از ۸۰ هیات علمی که در رشته های خود صاحب نظر و متخصص هستند و ۴ نفر استاد تمام و بیش از ۲ هزار دانشجو سهم عمده ای از بار علمی منطقه را به خود اختصاص داده است، بیان کرد:واحد جهرم امروز در ۱۲ رشته دکتری تخصصی و ۳۴ رشته ارشد و بیش از ۵۰رشته کاردانی و کارشناسی پذیرش دانشجو دارد و توجه ویژه این واحد در توسعه تحصیلات تکمیلی است و باحضور هیات علمی قوی سعی برراه اندازی رشته‌های جدید دانشگاهی دارد.

سرورزاده با توجه به توصیه امام جمعه درباره افزایش مهارتهای دانشجویان این دانشگاه آموزش‌های مختلف را در دستور کار خود قرار داده است که از آن جمله می‌توان آموزش نسخه خوانی، کشت گلخانه‌ای و نقشه خوانی برای آمادگی ورود به بازار کار را نام برد.

نظر شما