شناسهٔ خبر: 21526302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی:

۷۰ گروه امر به معروف و نهی از منکر در خراسان جنوبی تشکیل شد

بیرجند- رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی از تشکیل ۷۰ گروه خودجوش امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد و گفت: باید تذکر لسانی در دستور کار این گروه ها قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی قاسمی صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بعد از ابلاغ قانون امر به معروف و نهی از منکر، شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در خراسان جنوبی تشکیل شده است، گفت: در حال حاضر این شورا در ۷۰ اداره استان تشکیل شده است.

سردار قاسمی بیان کرد: همچنین شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۳۰ مسجد خراسان جنوبی، پنج اصناف و پنج حوزه علمیه نیز تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ نفر از استان آموزش های امر به معروف و نهی از منکر را فرا گرفته اند، افزود: همچنین هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کرده و در مرحله گزینش هستند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، تذکر لسانی را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: امید است طی این هفته برنامه های مطلوبی اجرایی شود و در انتقال فرهنگ دفاع مقدس نیز نقش بسزایی داشته باشد.

سردار قاسمی با بیان اینکه در بسیج و سپاه استان ۷۲ برنامه دفاع مقدس در ۷۰۰ نقطه اجرایی می شود، گفت: این برنامه ها در قالب برگزاری نمایشگاه ها، رزمایش و سخنرانی ها نیز برگزار می شود.

نظر شما