شناسهٔ خبر: 21523191 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

موقعیت‌هایی که این‌بار برای طارمی خراب شدند!

ورزش > لیگ برتر - محرومیت 4ماهه مهدی طارمی ضربه سنگینی برای او به حساب می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طارمی امسال می توانست آقای گل آسیا باشد. او این شانس را داشت که با گلزنی در بازی های پیش رو، عنوان آقای گلی آسیا را به افتخاراتش اضافه کند اما حالا حداقل دو بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان و در صورت پیروزی پرسپولیس، دو بازی نهایی را هم از دست داده است و این موضوع یعنی همین حالا او در رقابت آقای گلی بازنده شده است.

حالا طارمی چوب بلندپروازی فصل قبلش را می خورد. اینکه چطور شد که او یک باره سر از باشگاه ترکیه ای درآورد و بعد از چند روز هم هوس برگشت به پرسپولیس به سرش زد، مساله ای است که دیگر پاسخش در مقابل اهمیت مسائل به وجود آمده هیچ اهمیتی ندارد. نکته مهم اما این است که چطور شد که وکلای طارمی و باشگاه مساله بازگشت او را پیگیری نکردند و اهمیتی به پرونده ای که در فیفا برای این موضوع باز شده بود ندادند. 

طارمی این روزها در شرایطی بود که هوادارها به خصوص با موقعیت هایی که در بازی آخر خراب کرد، حسابی از دست او ناراضی بودند اما حالا اگر نبود او ضربه ای به تیم بزند و باعث باخت باشگاه محبوب شود قطعا محبوبیت مهدی طارمی خیلی کمتر از پیش خواهد شد. حالا طارمی چوب اشتباه یک سال قبل و ندانم کاری و دست روی دست گذاشتن وکلایش را می خورد. ضربه ای که شاید برای این مهاجم بوشهری باشگاه پرسپولیس گران تمام شود.

 

41258

نظر شما