شناسهٔ خبر: 21522754 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور با معرفی تیم ها و نفرات برتر پایان یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان این مسابقات در بخش تیمی نونهالان تهران در سکوی نخست قرار گرفتند و تیم کردستان عنوان دوم را کسب کرد و قم و خوزستان نیز به صورت

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان این مسابقات در بخش تیمی نونهالان تهران در سکوی نخست قرار گرفتند و تیم کردستان عنوان دوم را کسب کرد و قم و خوزستان نیز به صورت مشترک سوم شدند.
در بخش انفرادی این مسابقات نیز در رده سنی 9 و 10 سال سامران کریمی از کردستان اول شد، محمدرضا نشاطی از تهران به مقام دوم رسید و پارسا معصومی از همدان و رضا شریعتی از گلستان مشترکا سوم شدند.
مقام اول رده سنی 11 و 12 سال را هم محمد امین صمدی از تهران کسب کرد، نوید شمس از البرز دوم شد و مقام سوم به صورت مشترک به پارسا نوروزی از مازندران و سید علی سجادیان از قم رسید.
در بخش مسابقات دوبل نیز تیم تهران اول شد، تنیس بازان البرز و کرمانشاه دوم شدند و تهران، قزوین و قم نیز به صورت مشترک مقام سوم را تصاحب کردند.
در پایان این مسابقات با حضور مسئولان به نفرات و تیم های برتر حکم و مدال قهرمانی و تندیس این رقابت ها اهدا شد.
همچنین از طرف اداره ورزش و جوانان سقز از محمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان و جمیل لطف الله نسبی مربی تیم جوانان تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.
این رقابت ها با حضور 230 ورزشکار از 32 تیم از استان های مختلف در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل در سالن شهید کاظمی شهر سقز از 28 تا 31 شهریور بمدت چهار روز برگزار شد.
شهرستان سقز 14 هزار ورزشکار سازماندهی دارد که 180 نفر از آنها در رشته تنیس روی میز فعالیت می کنند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع است.
خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7249/9102

نظر شما