شناسهٔ خبر: 21522028 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سالاری:

محرم بهترین فرصت برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن است

گروه اجتماعی: امام جمعه عنبرآباد گفت: محرم بهترین فرصت برای برنامه ‌ریزی در راستای جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمن است، لذا باید همه هیات‌ها از این فرصت تمام استفاده را داشته باشند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سالاری، امام جمعه عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه عنبرآباد با اشاره به هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر  گفت: بزرگترین دلیل اهمیت فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر تبلور آن در نهضت سیدالشهداء است زیرا هدف قیام حضرت بر این مبنا انجام شود.
وی با بیان اینکه بزرگترین معروف دفاع و حمایت از ولایت فقیه و بزرگترین منکر نشان دادن ضعف در مقابل دشمن است، افزود: محرم بهترین فرصت برای برنامه ‌ریزی در راستای جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمن است، لذا باید همه هیات‌ها از این فرصت تمام استفاده را داشته باشند.
امام جمعه عنبرآباد با انتقاد از سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه ایران بیان کد: سؤال ما این است که این یاوه‌گویی‌ها آیا می‌خواهد  آمریکا را از برجام خارج کند یا وضع موجود را حفظ و بر فشارها علیه ایران تشدید شود.
سالاری عنوان کرد: در این مدت مذاکرات مسؤولان امر، راهبردی را پیش گرفته‌اند تا برجام باقی بماند اما آمریکا هر غلطی را توانست مرتکب شد لذا جا دارد مسؤولان کشور جواب دشمن بدعهد را با قاطعیت بدهند.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدستأکید کرد: در سال 57، جنگ برای این به‌جود آمد که دشمن ما احساس کرد کشور ما در ضعف است لذا مسئولان نباید از خود ضعفی نشان دهند و با تقویت توان نظامی و موشکی دشمن را از هرگونه تحرک باز دارند.
منبع: ستاد نماز جمعه استان کرمان

نظر شما