شناسهٔ خبر: 21522008 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مهدی‌زاده:

دولت در مقابل دشمنان قسم‌خورده‌ انقلاب و نظام قاطع باشد

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه بافت گفت: دولت در مقابل دشمنان قسم‌خورده‌ انقلاب و نظام قاطع باشد و نقطه‌ضعف نشان ندهد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده، امام جمعه بافت در خطبه‌های نماز جمعه بافت ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه اهل‌بیت(ع) گفت: همه‌ مصیبت‌های اهل‌ بیت(ع) و تحمل سختی‌ها همچون زن‌ها و بچه‌ها را به میدان آوردن، زیر بار تیغ و نیزه قرار گرفتن، همه‌ اینها فقط برای یک‌ چیز بود و آن امر به معروف و نهی از منکر است.
وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: همراه شدن هفته دفاع مقدس با ماه غم و اندوه اهل‌بیت(ع) را بی‌حکمت نمی‌دانیم چراکه اگر نگاهی به شعارها، رجزخوانی‌ها و وصیت‌نامه شهدا داشته باشیم شباهت‌های فراوانی را می‌توان بین دفاع مقدس و قیام سیدالشهدا(ع) مشاهده کرد از جمله اینکه هر دو حرکت برای حفظ و دفاع از ارزش‌های اسلامی بود.
امام جمعه بافت عنوان کرد: یاران امام خمینی(ره) همچون یاران سیدالشهدا(ع) کانون معرفت، اخلاص، فداکاری و تدین بودند همان‌طور که قیام سیدالشهدا(ع) الگویی برای انقلاب اسلامی شد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، انقلاب اسلامی نیز الگویی برای تمام آزادی‌خواهان دنیا چون بحرین، یمن، جبهه‌ مقاومت عراق، سوریه و لبنان شد، مسأله‌ای که استکبار جهانی از آن به‌شدت عصبانی است.
حجت‌الاسلام مهدی‌زاده اظهارکرد: سخنان از روی عصبانیت، زبون و جاهلانه ترامپ در سازمان ملل علیه ایران به همین دلیل است، چراکه طبق فرمایش رهبر انقلاب نقشه‌های چندین ساله‌ آنها در منطقه غرب آسیا با حضور مؤثر جمهوری اسلامی ایران نقش برآب شده است، لذا ایران را از روی عصبانیتِ همراه با ترس، حامی تروریسم می‌داند.
امام‌جمعه بافت تصریح کرد: چه کسی و کدام کشور است که نداند دستان سردمداران آمریکا به خون صدها هزار نفر آل
وده است، کشوری که خود حامی تروریسم است، کشوری که خود تولیدکننده تروریسم است، ایران را حامی تروریسم می‌داند، ایرانی که در تمام 38 سال انقلاب اسلامی مدافع مظلومان جهان بوده و هرکجا جنایتی علیه ملتی انجام می‌شد ایران اسلامی برای نجات آن مردم اقدام می‌کرد.
وی بیان کرد: ملت با بصیر ایران هوشمندتر از این حرف‌ها است که با ترفندهای سخیف و بچه‌گانه سران آمریکا صحنه را خالی کنند و یا تحت تأثیر اراجیف جاهلانه آنان قرار گیرند، ملت ما مردم ذلت‌پذیری نیستند، مردم ما به برکت محرم و صفر در مقابل دشمن زور و ذلت تا آخر خواهند ایستاد، چراکه این ملت کربلا، محرم و صفر دارد.
حجت‌الاسلام مهدی‌زاده اظهارکرد: زیرا بزرگ‌ترین شعار محرم و صفر «هیهات من الذله» است که در طول این 38 سال انقلاب اسلامی این شعار و این استکبارستیزی ملت ایران چه در روزهای قبل از دفاع مقدس و چه روزهای بعد از دفاع مقدس تاکنون ادامه داشته و به‌هیچ‌وجه توقفی نخواهد داشت.
امام جمعه بافت ضمن تشکر از سخنان رئیس‌جمهور که جواب یاوه‌گویی ترامپ را داد، تأکید کرد: دولت در مقابل دشمنان قسم‌خورده‌ انقلاب و نظام قاطع باشد و نقطه‌ضعف نشان ندهد.
منبع: ستاد نماز جمعه استان کرمان

نظر شما