شناسهٔ خبر: 21521857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شکست ناپذیران پارس جنوبی

پارس جنوبی با پنالتی دقیقه ۱+۹۰ وحید حمدی نژاد تک گل محمدرضا سلیمانی از سایپا را جبران کرد تا همچنان تنها تیم بدون شکست لیگ برتر باشد.

صاحب‌خبر -

شکست ناپذیران پارس جنوبیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نیمه اول بازی سایپا و پارس جنوبی جم یک بازی درگیرانه و پایاپای از سوی دو تیم بود و در نهایت بدون این که توپی از روی خط دروازه‌ها رد شود این ۴۵ دقیقه به پایان رسید. سایپا با انگیزه پیروزی در این مسابقه به میدان آمد؛ اما پارس جنوبی نیز با تغییراتی که مهدی تارتار در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود بازی درگیرانه‌ای را با حریف تدارک دیده بود. دوتیم با بازیکنان دونده و پرتلاششان در میانه زمین جدال سنگینی برای تصاحب توپ داشتند. بازیکنان سرعتی هر دو تیم نیز نفوذ‌های زیادی را از جناحین روی دروازه‌های هم تدارک دیدند و قصد داشتند با پاس‌های سرعتی مهاجمانشان را در موقعیت گلزنی قرار دهند. هر دو تیم سایپا و پارس جنوبی دو سه موقعیت مناسب روی دروازه هم به وجود آوردند؛ اما در نهایت هیچکدام تبدیل به گل نشد و بازی دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سایپا نیمه دوم را تهاجمی با هدف برد آغاز کرد و پارس جنوبی را نیز تحت فشار قرار داد. سایپا برای رسیدن به گل تلاش بسیار زیادی انجام داد و تعویض علی دایی نیز جواب داد و محمد سلیمانی توانست این تیم را جلو بیاندازد. پارس جنوبی که در نیمه دوم بازی تدافعی را در دستور کار قرار داده بود در ضد حمله توانست توسط علی دشتی که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود، صاحب یک ضربه پنالتی شود و پارس جنوبی یک امتیاز باارزش را از سایپا گرفت. یک امتیازی که می‌تواند این تیم را در ادامه فصل کمک زیادی بکند.

محسن فروزان دروازه بان تیم پارس جنوبی با وجود آن که در این بازی یک بار تسلیم ضربه محمد سلیمانی شد؛ اما در نیمه دوم با واکنش‌های خوبش مانع بزرگی در برابر شاگردان علی دایی بود. سایپا در نیمه دوم فرصت‌های مناسبی داشت که فروزان و مدافعان پارس جنوبی به خوبی آن‌ها را دفع کردند.

انتهای پیام /پ

شکست ناپذیران پارس جنوبی

نظر شما