شناسهٔ خبر: 21521390 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

بهترین شارژر وایرلس‌های مناسب گلکسی نوت8

آی‌تی‌ایران: برای طرفداران اپل، شارژر وایرلس یک تکنولوژی کاملا نوظهور محسوب می‌شود اما سامسونگ از سال‌ 2014 تا به‌امروز از تکنولوژی شارژر وایرلس روی اسمارت‌فون‌های گلکسی استفاده کرده است. آخرین پرچمدار سامسونگ یعنی نوت8 هم از سنت چندساله سامسونگ پیروی کرده و از تکنولوژی شارژر وایرلس با سرعت بالا پشتیبانی می‌کند. به‌همین دلیل در این گزارش سعی داریم شارژرهای وایرلسی را که با نوت8 نیز همخوانی دارند به شما معرفی کنیم. در پایین بهترین گزینه‌های موجود را برایتان نام برده‌ایم.

صاحب‌خبر -

 

پد شارژر سامسونگ با قابلیت تنظیم زاویه

همیشه بهترین لوازم جانبی همان وسایلی هستند که شرکت سازنده اسمارت‌فون تولید می‌کند و شارژر وایرلس سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نیست. این شارژر که همراه با گلکسی اس8 معرفی شد، ظاهری از جنس چرم باکیفیت دارد و طراحی بی‌نظیر آن به شما امکان تغییر درجه زاویه شارژر را می‌دهد، تا جایی که تقریبا به یک استند شارژر تبدیل می‌شود. ضمنا به‌همراه این دستگاه، یک آداپتور دیواری معمولی مجهز به تکنولوژی Fast charging هم به خریدار داده می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این شارژر بی‌نظیر را با قیمت 60 دلار از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند. این شارژر گران‌ترین گزینه موجود برای علاقه‌مندان محسوب می‌شود.

 

پد شارژر سامسونگ به‌همراه آداپتور دیواری2 A

کاربرد زیاد و قیمت مناسب، دو فاکتور اصلی خریداران این محصول به‌حساب می‌آیند. این شارژر بی‌نظیر که اولین شارژر وایرلس شرکت سامسونگ محسوب می‌شود، در حال حاضر با تخفیف در وب‌سایت‌های مختلف با قیمت 20 دلار به‌فروش می‌رسد. ظاهراین شارژر زیبا مشابه بشقاب‌پرنده‌های مینی طراحی شده و با پشتیبانی از قابلیت Fast Charge قادر است گوشی‌های نوت8 کاربران را نیز به‌راحتی شارژ کند. ضمنا این دستگاه هم به‌همراه یک آداپتور دیواری مجزا و یک سال گارانتی عرضه می‌شود. اگر به‌دنبال استفاده از شارژر وایرلس در منزل و محل کار هستید، این شارژر می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد، چرا که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

 

شارژر Tronsmart

برند Tronsmart در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل و محصولات منحصر به‌فرد با طراحی خاص شهرت زیادی دارد. شارژر وایرلس این شرکت نیز مشابه شکلات طراحی شده که حس خوبی را به‌ علاقه‌مندان به شکلات و شارژر وایرلس منتقل می‌کند. قسمت بالایی شارژر از جنس ژل سیلیکا ساخته شده که از لیز خوردن گوشی و حتی شارژر از روی سطوح کاملا جلوگیری می‌کند. این شارژر با تمامی اسمارت‌فون‌های سامسونگ که به شارژر وایرلس مجهز هستند، همخوانی خواهد داشت و مطمئنا نوت8 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. این شارژر بدون آداپتور دیواری عرضه می‌شود و قیمت آن تنها 13 دلار ناقابل است.

 

استند شارژر وایرلس اسپیگن

شرکت اسپیگن (Spigen) یکی از معتبرترین نام‌ها در تولید لوازم جانبی محصولات هوشمند است و شارژر وایرلس این شرکت هم مهر تاییدی بر این ادعا است. طراحی این شارژر به شکلی است که هنگام شارژ می‌توانید به‌راحتی صفحه گوشی را مشاهده کرده و از آن استفاده کنید. این شارژر در حال حاضر با قیمت 30 دلار در وب‌سایت آمازون به‌فروش می‌رسد.

 

پد شارژر Aukey

پد شارژر شرکت Aukey با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع و طراحی بسیار دوست‌داشتنی، یکی از محصولات پرطرفدار در بین علاقه‌مندان به شارژر وایرلس محسوب می‌شود. این شارژر نسخه آپدیت شده شارژرهای بزرگ‌تر این شرکت است که به‌لطف طراحی هوشمندانه فضای زیادی را هم اشغال نمی‌کند.  برخلاف دیگر شارژرهایی که در این گزارش معرفی کردیم، این پد شارژر به پورت یواس‌بی C مجهز شده است که یک مزیت مهم محسوب می‌شود. این محصول در حال حاضر با قیمت 25 دلار به‌فروش می‌رسد.

نظر شما