شناسهٔ خبر: 21521193 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

فتح‌الله‌زاده: منصوریان را سوزاندند

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل اسبق استقلال دربازی استقلال و ذوب‌آهن از سوی هواداران استقلال تشویق شد. موردی که باعث شگفتی او بود.

صاحب‌خبر -

بازی ذوب‌آهن را دیدید؟

به نظر من در این شرایط با توجه به استرسی که مدیریت و هیات مدیره به تیم وارد کردند، تیم خوب بازی کرد. باز صد رحمت به بازیکنان که غیرت به خرج دادند و به نظرم بد بازی نکردند. بالاخره ذوب‌آهن برای بازی روحیه بیشتری داشت.

هواداران هم علیه منصوریان خیلی شعار دادند.

علی منصوریان تلاش کرد خودش را اثبات کند ولی حیف که بعضی‌ها به تاریخ استقلال برنمی‌گردند. شما مصاحبه من را در روز حضور منصوریان در استقلال پیدا کنید. تعمدا چند بار اشاره کردم اگر هیات مدیره از منصوریان حمایت می‌کند به استقلال برود. ده بار هم این حرف را گفتم. می‌دانستم هیات مدیره استقلال حامی منصوریان نیست. بالاخره سرمایه‌ای مثل منصوریان را در استقلال سوزاندیم، آن هم با ندانم کاری بعضی از مدیران باشگاه. این انصاف نبود که منصوریان را سوزاندند.

اگر شما مدیرعامل بودید در این شرایط منصوریان را برکنار می‌کردید؟

من اصلا نمی‌گذاشتم استقلال به اینجا برسد و شرایط را کنترل می‌کردم. مدیرعامل استقلال باید جو هیات مدیره را درست کند. من اگرمی دیدم اعضای هیات مدیره دارند باشگاه را به هم می‌ریزند، جلویشان را می‌گرفتم.

فکر می‌کنید فرهاد مجیدی باید به استقلال بیاید؟

مجیدی عاقل است. اتفاقا فرهاد با من در این باره حرف زد. به من گفت استقلالی‌ها من را جدی می‌خواهند و به نظرت بروم؟ گفتم نه فرهاد. تو باید کنار یک مربی بزرگ کار کنی و کار را یاد بگیری. خودش هم گفت من هم چنین نظری دارم و به استقلال نمی‌روم.

درباره ماجرای رحمتی و استقلال چه نظری دارید؟ اتفاقات بدی بین او و منصوریان افتاد.

وقتی که خاله زنک بازی رواج پیدا می‌کند همین می‌شود. چطور هوادار تشخیص می‌دهد درون تیم چه خبر است ولی مسئولان تشخیص نمی‌دهند؟ واقعا همه ناراحتیم به خاطر این اتفاقات. برنامه نود هفته گذشته واقعا تلخ بود و به نظرم بدترین شب استقلال رقم خورد. باز هم می‌گویم همه ناراحتیم ولی استقلال همچنان پرافتخارترین تیم ایرانی آسیاست. همه چیز درست می‌شود و هوادار باید صبور باشد.

حرف خاصی با هوادارانی که به خاطر شما شعار دادند دارید؟

بله، من از هواداران خواهش می‌کنم من را تشویق نکنند. الان زمان آن نیست که من را تشویق کنند. اگر تیم را دوست دارید، بهتر است از بازیکنان و استقلال حمایت کنید و صبور باشید.

نظر شما