شناسهٔ خبر: 21520252 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

تیم برانکو در 4مسابقه اخیر فقط یکبار برنده شده است

نگرانی بزرگ بابت پرسپولیس

صاحب‌خبر -

شهروند|  پرسپولیسی‌ها که فصل را مقتدرانه آغاز کرده بودند، در چند هفته اخیر از نظر نتیجه‌گیری به مشکل خوردند و تساوی مقابل سپاهان آنها را از صدر جدول دورتر کرد.
توقف بدموقع در نقش جهان
برانکو که در بازی با پیکان به چند ستاره تیمش استراحت داده بود و نخستین شکست فصل خود را تجربه کرد، در بازی حساس مقابل سپاهان بار دیگر با همان ترکیب همیشگی تیمش را به زمین فرستاد. گل مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی پرسپولیس را به پیروزی امیدوار کرد اما در ادامه مروان حسین، مهاجم عراقی سپاهان روی یک ضربه کرنر بازی را به تساوی کشاند. سرخپوشان که در پی جبران شکست هفته ششم بودند، با گل علیپور بار دیگر از حریف اصفهانی خود پیش افتادند اما گل دقایق پایانی جلال‌الدین علی‌محمدی کار را به تساوی کشاند. با این نتیجه نه سپاهان از بحران هفته‌های اخیر خارج شد و نه پرسپولیس توانست هم امتیاز پارس‌جنوبی در صدر جدول حتی با یک بازی بیشتر شود.
اشتباهات عجیب بیرانوند
در جریان تساوی 2 بر 2سپاهان و پرسپولیس، علیرضا بیرانوند شب خوبی را سپری نکرد. دروازه‌بان ملی‌پوش سرخ‌ها روی هر 2 گل اشتباهات عجیبی داشت و ردشدن توپ از بین پاهای او در دقایق پایانی باعث شد تا انتقادات زیادی از بیرانوند صورت بگیرد. بعید نیست با اشتباهات عجیب دروازه‌بان اول پرسپولیس، برانکو در بازی‌های آینده از رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات خود استفاده کند.
4 بازی، 5 امتیاز
پرسپولیسی‌ها که فصل را خوب آغاز کرده بودند و با پیروزی‌های پیاپی به دنبال افزایش فاصله خود با رقبا در صدر جدول بودند، حالا در رقابت با تیم تازه‌وارد پارس‌جنوبی جم کم آوردند. تیم برانکو که در 3 هفته اول 3 پیروزی متوالی کسب کرده بود، از 4 بازی اخیر فقط 5 امتیاز به دست آورده است. سرخپوشان بعد از توقف خانگی مقابل سیاه‌جامگان برابر گسترش‌فولاد به برتری رسیدند، به پیکان در تهران باختند و در اصفهان هم مقابل سپاهان موفق به پیروزی نشدند تا روند امتیازگیری آنها هواداران پرسپولیس را کمی نگران کند،‌ اگرچه هنوز هم جزو تیم‌های بالای جدولی محسوب  می‌شوند.
الهلال، بازی بزرگ سرخ‌ها
فشردگی مسابقات به واسطه حضور پرسپولیس در مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا شاگردان برانکو را دچار مشکل کرده است. سرخپوشان با لغو بازی هفته هشتم مقابل نفت آبادان فعلا تنها هدفشان موفقیت برابر الهلال عربستان در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. برانکو بعید است تغییرات زیادی در ترکیب تیمش برای این بازی بزرگ به وجود بیاورد. 4 مهرماه پرسپولیس باید در امارات در بازی رفت نیمه‌نهایی به مصاف الهلال برود و در صورت پیروزی شاید روحیه به این تیم بازگردد. بزرگترین مشکل سرخ‌ها در این فصل فشردگی مسابقات است که باعث شده یک بازی در جام حذفی مقابل نفت طلاییه و یک دیدار در لیگ برتر مقابل نفت آبادان به تعویق بیفتد. شاگردان برانکو تقریبا هر 4، 5روز یک‌بار یک بازی انجام می‌دهند و این موضوع نگرانی را بابت خستگی سرخپوشان مقابل نماینده عربستان در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا افزایش داده است.

 

نظر شما