شناسهٔ خبر: 21518868 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خطرات پنهان مصرف نان لواش و تافتون/نسخه رمال جوان برای تیم لیگ یکی/ وحشتناک ترین حیوانات خانگی/نامه خواندنی یک نویسنده ایرانی به ترامپ

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

خطرات پنهان مصرف نان لواش و تافتون/نسخه رمال جوان برای تیم لیگ یکی/ خانم بازیگر مشتری ثابت این رمالی است/اگر در این 6 وضعیت قرار دارید با کمبود ویتامین D مواجه اید/حیوانات خانگی عجیب و غریب +تصاویر

خطرات پنهان مصرف نان لواش و تافتون/ کدام نان سالم‌تر است؟
نان سفید (لواش/تافتون) بزرگترین لطمه را به سلامتى میزند و سبب کمخونی و یبوست میشود .

نسخه رمال جوان برای تیم لیگ یکی/ خانم بازیگر مشتری ثابت این رمالی است
رمال جوان مشتریان معروف کم ندارد. هر کدام از آن‌ها را با نسخه‌ای راهی می‌کند و برای هر مشکلی پیش خود راهکاری را در نظر گرفته است.

اگر در این 6 وضعیت قرار دارید با کمبود ویتامین D مواجه اید!
بررسی‌های انجام شده در اغلب کشورهای جهان، خبر از پایین بودن سطح ویتامین D گروه وسیعی از انسان‌ها می‌دهد.

اگر در این 6 وضعیت قرار دارید با کمبود ویتامین D مواجه اید!

۵ جمله‌ای که هر رییسی دوست دارد بشنود
برای اینکه رئیس تان متوجه ارزش شما بشود، نیازی نیسـت برنامۀ عجیب و غریبی طراحی کنید یا زیر پای همکارانتان را خالی کنید. گاهی راه حل خیلی ساده تر است.

چیزهایی که تاکنون درباره ناف خود نمی دانستید
شما دارای ناف توپر هستید یا توخالی؟ ما بارها و بارها بر روی قسمت های مختلف بدن تحقیق کرده ایم و به تمام موضوعاتی که شما نیاز به دانستن آن دارید، پی برده ایم.

اقدام احمقانه زنی برای زیبایی دخترش +عکس
یک زن طی اقدام عجیب با هدف این که صورت دخترش کوچک تر و لاغرتر شود به دفعات منظم و هر روز با قاشق صورت دختر دوساله خود را ماساژمی داد.

حیوانات خانگی عجیب و غریب +تصاویر
با وجود اینکه حیوانات خانگی در اسارت هم می توانند برای صاحبان خود بسیار خطرناک باشند اما همچنان مردم علاقه زیادی به نگهداری آنها در محیط کوچک خانه شان دارند.

دزدی که هرکاری دلش خواست با یک مرده کرد + فیلم
سارقی در منطقه کنتاکی آمریکا لباس های یک مرد مرده را سرقت کرد.تصاویر دوربین های مداربسته نشان می دهد که این مرد، در حالی که بسیار خونسرد است از یک مرده سرقت میکند

لزوم احتیاط در مصرف شیر
شیر برای بسیاری از مردم جهان بخش جدایی‌ناپذیر صبحانه است اما بسیاری بر این باورند که شیر نه تنها به سلامت انسان کمکی نمی‌کند بلکه ممکن است مضر نیز باشد.

 

انتهای پیام/

اخبارپربازدیدوبگردی

نظر شما