شناسهٔ خبر: 21518771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی پدیده مشهد:

خدا را شکر که پیروز شدیم/ تراکتور فقط یک موقعیت داشت

تبریز - سرمربی پدیده مشهد گفت: خدا را شکر که پیروز شدیم.،می دانستم که بازی سختی داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا مهاجری شامگاه جمعه بعداز پیروزی تیمش برابر تراکتور در جمع خبرنگاران حاضر شد.

وی با بیان اینکه این پیروزی متعلق به مجموعه پدیده است، ادامه داد: امیدوارم در ادامه به راهمان ادامه دهیم. البته جا دارد به تیم تراکتورسازی و تماشاگرانش خسته نباشید.

مهاجری سپس با اشاره به اینکه اشتباه جام حذفی را امروز جبران کردیم، ادامه داد: تراکتور فقط یک موقعیت خوب در نیمه اول داشت که شهاب گردان ما را در بازی نگه داشت.

وی سپس با بیان اینکه بازی خیلی خوبی به خصوص در نیمه دوم انجام دادیم، ادامه داد: خوشحالم که توانستیم بازی را با پیروزی پست سر بگذاریم و خدا را شکر می کنم و به بازیکنان تیمم نیز تبریک می گویم و از آنها تشکر می کنم.

مهاجری با اشاره به اینکه موقعیت چندانی به حریف ندادیم، ابراز داشت: خوشبختانه ما در بازی امروز با حوصله با تنوع تاکتیکی بازی کردیم. تراکتورسازی ما را در جام حذفی برد و به مرحله بعد رفت و شاید حتی به فینال برود و قهرمان شود.

سرمربی پدیده مشهد با اشاره به اینکه تراکتورسازی بازیکنان جوانی دارد که هماهنگی آنها زمان می ‌برد، گفت: این باخت چیزی از ارزش‌ های تیم خوب تراکتورسازی کم نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه این برد برای ما خیلی سخت به دست آمد، گفت: بازیکنان ‌ما جنگندگی و تلاش کردند و مزد زحمات خود را گرفتند. تراکتورسازی باید تلاش کند در دیدارهای آینده به پیروزی برسد.

مهاجری با اشاره به اینکه هواداران تراکتورسازی همیشه برد می‌خواهند ولی فوتبال دو رو دارد، افزود: تماشاگران ما در جام حذفی کوچکترین بی ‌احترامی انجام ندادند.

سرمربی پدیده با بیان اینکه تغییرات ما در نیمه اول جواب داد و شوک وارد کرد، افزود: خدا را شکر آرام آرام مسلط شدیم و توانستیم حتی توپ را به تیر دروازه‌ بزنیم.

وی در خصوص حاشیه ها و جنجال های خلعتبری گفت: خلعتبری مقصر باشد با او برخورد می‌ کنیم.

وی درخصوص صحنه ‌های پنالتی این بازی نیز گفت: بعد از بازی به چند کارشناس زنگ می ‌زنم که امروز هم این کار را انجام دادم و آنها گفتند که هر دو پنالتی درست بوده است.

نظر شما