شناسهٔ خبر: 21518680 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

كمپين سوره مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس

همزمان با سالروز آغاز جنگ تحميلي و در طول هفته دفاع مقدس قرار است هشت روايت از هشت سال دفاع مقدس بازگويي شود كه در بين دوستداران ادبيات دفاع مقدس به كمپين هشت معروف شده‌است.

صاحب‌خبر -
همزمان با سالروز آغاز جنگ تحميلي و در طول هفته دفاع مقدس قرار است هشت روايت از هشت سال دفاع مقدس بازگويي شود كه در بين دوستداران ادبيات دفاع مقدس به كمپين هشت معروف شده‌است.
كمتر از دو سال از انقلاب اسلامي نگذشته بود كه رژيم بعثي عراق آتش جنگ عليه ايران را به راه انداخت. مردم كه هنوز مزه شيرين انقلاب در دهانشان تازه بود، دست به كار شدند تا متجاوز عراقي را از خانه خود بيرون كنند و دفاعي مقدس را رقم بزنند. حالا 29 سال از امضاي قطعنامه و پايان جنگ مي‌گذرد، اما لحظه‌هاي تلخ و شيرين اين دفاع جانانه از قلب و ذهن اين ملت هرگز پاك نخواهد شد. امسال در سالروز آغاز جنگ تحميلي و همزمان با هفته دفاع مقدس قرار است هشت روايت از هشت سال دفاع مقدس بازگو شود تا يادمان نرود اين خاك چگونه آزاد شد و آزاد ماند.
در همين راستا، انتشارات سوره مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس كمپين هشت را براي مخاطبان خود تدارك ديده است. در اين كمپين، هشت روايت واقعي از هشت راوي و در قالب هشت كتاب، همراه با تخفيفات ويژه به مخاطبان علاقه‌مند عرضه خواهد شد. سوره مهر كه پيش از اين هم داستانِ جنگ ايران را در صدها عنوان از كتاب‌هايش منتشر كرده بود، اين بار قصد دارد تا دفاع مردم را از نگاه هشت عنصر كليدي روايت كند؛ دفاع مقدس از نگاه زنان، نيروهاي مردمي، سپاه، ارتش، نيروهاي اطلاعات عمليات، كودكان، نوجوانان و اسرا كه بدون شك جذاب و خواندني خواهند بود.
به همين منظور كتاب‌هاي «روزهاي بي‌آينه»، «كوچه نقاش‌ها»، «وقتي مهتاب گم شد»، «مهمان صخره‌ها»، «پنهان زير باران»، «رفاقت به سبك تانك»، «بچه‌هاي كوهستان» و «پايي كه جا ماند» با تخفيف 30 درصدي در كتابفروشي‌هاي سوره مهر و تخفيف 20‌درصدي در ساير كتابفروشي‌هاي منتخب عرضه خواهد شد.

نظر شما