شناسهٔ خبر: 21518213 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هفته‌ای پربار برای تولیدات سینمایی ایران/ از پایان فیلمبرداری «به وقت شام» تا معرفی بازیگر فیلم فرزاد موتمن

اخبار تولیدات سینمایی در این هفته، نسبت به هفته گذشته داغ‌تر بود.

صاحب‌خبر -

هفته‌ای پربار برای تولیدات سینماییبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخبار تولیدات سینمایی در این هفته، نسبت به هفته گذشته داغ‌تر بود. هرچه به فراخوان ثبت نام در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نزدیک می‌شویم، تب و تاب این جریان پررنگ‌تر می شود.

 

در ادامه به برخی از این تولیدات سینمایی اشاره می‌کنیم؛

* «من اینجا نیستم» جدیدترین فیلم سینمایی مسعود اطیابی به «تگزاس» تغییر نام داد. فیلمی که هنرمندانی چون حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی و سام درخشانی بازیگران اصلی آن هستند.

* تدوین «دارکوب» جدیدترین اثر بلند سینمایی بهروز شعیبی به پایان رسید. فیلمی که بازیگرانی چون مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان و امین حیایی در آن نقش آفرینی می کنند.

* مرتضی شایسته خبر از ساخت فیلم سینمایی «شیش و بش 2» با بازی بازیگران قسمت اول آن و یکسری بازیگر چهره دیگر داد. این اثر در حال نگارش است و نام نویسنده و کارگردان آن در زمان دیگری اعلام خواهد شد.

* بهنوش صادقی که پیش از این فیلم سینمایی «خانه دیگری» را ساخته بود، خبر از ساخت فیلمی با موضوع پروتزهای زیبایی داد.

* «به وقت شام» جدیدترین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیاست که فیلمیرداری آن با بازی بازیگران ایرانی چون هادی حجازی فر و بابک حمیدیان به پایان رسید تا پس از آماده شدن نسخه نهایی، اولین رونمایی آن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر باشد.

* فیلمبرداری «بالن» مسعود تکاور به تهیه‌کنندگی عزت‌الله ندوشن با بازی کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، الهه حصاری، حسین مهری، افسانه چهره آزاد، رامتین خداپناهی و ... به روزهای پایانی نزدیک شد.

* فیلم سینمایی «خوک» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مانی حقیقی با نقش آفرینی پریناز ایزدیار، لیلا حاتمی و سیامک انصاری کلید خورد.

* پولاد کیمیایی که مدت‌ها درصدد ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود بود، قرار است «لکنت» را با بازی سعید راد و امین حیایی جلوی دوربین ببرد.

* «سراسر شب» فیلم جدید فرزاد موتمن در مقام کارگردانی است که اولین بازیگر آن الناز شاکردوست معرفی و رسانه‌ای شد. فیلم قبلی موتمن «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» نام داشت که هنوز اکران نشده است.

* تهمینه میلانی ساخت جدیدترین فیلم سینمایی خود با نام «سیاره اوراک» را در دستور کارش قرار داده که هم اکنون در مرحله نگارش است. «ملی و راه‌های نرفته‌اش» را این روزها مخاطبان در سینماها می‌بینند.

* ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما خبر از منتفی شدن ساخت فیلم سینمایی «سگ های زرد» به کارگردانی احمدکاوری داد. اثری که دو بار به صورت جدی به پیش تولید رفت.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار از تولیدات سینمایی ایران

نظر شما