شناسهٔ خبر: 21518004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

منشا بیشتر جنگ‌ها آمریکا و صهیونیست است

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع) اصفهان گفت: منشا بیشتر جنگ‌ها آمریکا و صهیونیست است.

صاحب‌خبر -

منشا بیشتر جنگ‌ها آمریکا و صهیونیست استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کرمی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان شهرضا که به مناسبت هفته دفاع مقدس در جوار امامزاده شاهرضا(ع) برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، ایثارگری، فداکاری و رشادت‌های امت بزرگ ایران اسلامی و نیروهای مسلح اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران توانست نمونه عملی از الگوی مقاومت ارائه دهد و پس از جنگ تحمیلی بر پایه همین الگو توانسته است با دشمنی‌‏های خارجی مقابله کند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه توان دشمن برای مقابله با نظام و حرکت انقلابی مردم ایران صرف شده افزود: دشمنان اقدامات خصمانه خود را از قائله کردستان و تحمیل جنگ بر علیه ملت ایران دنبال کردند.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع) اصفهان گفت: ملت ایران در دفاع مقدس دفاعی همه جانبه داشتند و برای مقابله با توطئه‌های شرق و غرب و در لبیک به مقتدای خود فرزندانشان را در راه خدا به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کردند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری با توجه به نیات شوم دشمنان درباره ملت ایران، فرمودند که باید به‌‏گونه‌‏ای قدرت نظامی کشور را افزایش داد که بدخواهان احساس تهدید کنند و برای پدیدآمدن چنین احساسی در دشمنان، باید علاوه بر تقویت قدرت دفاعی کشور، قدرت و توان تهاجمی کشور افزایش یابد.

کرمی تصریح کرد: مردم در دوران دفاع مقدس با وجود همه کمبودها و کاستی‌ها کمک‌های زیادی را به جبهه‌ها فرستادند اما نگذاشتند دشمن ذره‌ای از این مرز و بوم را به تصرف خود درآورد.

وی بیان کرد: قدرت و عظمت ایران اسلامی روزبه‌روز در جهان بیشتر می‌شود و دشمنان ما نمی‌توانند این شکوه و عظمت را ببینند و از این‌رو همواره در حال دسیسه‌چینی هستند.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع) اصفهان با بیان اینکه منشا بیشتر جنگ‌ها آمریکا و صهیونیست است گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) مستکبران جهان به رهبری آمریکا و طراحی صهیونیست‌ها تلاش کردند حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند و همه تلاش آنها مقابله با تفکر ناب امام خمینی(ره) و صدور انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات دشمن در منطقه ایجاد و تقویت گروهک‌های تروریستی و انجام جنگ‌های نیابتی است، افزود: داعش مهمترین نماد این اقدام شیطانی دشمن است.

کرمی با اشاره به طراحی جنگ نرم فرهنگی دشمن بر علیه انقلاب اسلامی، گفت: دشمن امروز در تمام حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی کشور وارد شده است.

وی با اشاره به اهداف دشمن در جنگ نرم اظهار داشت: از بین بردن غیرت دینی به‌ ویژه در نسل جوان، هدف اصلی دشمن است که این دقیقه همان هدفی است که دشمن در نبرد با امام حسین(ع) به کار برد که اگر جامعه اسلامی آن زمان غیرت دینی داشتند، هیچگاه در مقابل امام زمان‌شان نمی‌ایستادند.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع) اصفهان گفت: شهادت شهدای مدافع حرم نظیر شهد حججی نشان داد که دشمنان در عرصه جنگ نرم از ملت ایران شکست خورده‌اند.

انتهای پیام/ز

نظر شما