شناسهٔ خبر: 21517933 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

تک تک شهدای دفاع مقدس محسن حججی زمان خود بودند

رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار در جامعه گفت: تک تک شهدای دفاع مقدس محسن حججی زمان خود بودند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سرتیپ دوم ستاد غلامحسین دربندی عصر امروز دریادواره سرداران و 33 شهید روستای خطیرکلا بخش مرکزی منطقه بالاتجن قائم شهربا گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ذات جنگ ایران خونریزی نبوده بلکه روحیه مقاومت و پایمردی در حماسه دفاع متجلی شده است.

وی افزود: تداوم راه شهدا سبب تحکیم پایه‌های اعتقادی نظام خواهد شد. این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه سن غالب شهدای ما بیش از 20 سال نبوده است، تصریح کرد: محرم و عاشورا با دفاع مقدس عجین شده است.

وی با بیان اینکه 71 درصد شهدای کشور زیر 20 سال بودند، تصریح کرد: هفت هزار نفر از این تعداد را جوانان و کودکان زیر 15 سال تشکیل می‌دادند.

دربندی با اعلام اینکه رزمندگان عاشقانه به جبهه حق علیه باطل رفتند و جوان 13 ساله با هدف عشق به ولایت و پایمردی زیر تانک رفته است، تصریح کرد: هر کدام از شهدای دفاع مقدس محسن حججی زمان خود بوده و انقلابی در جامعه ایجاد کرده که در اکثر نقاط دنیا خودنمایی می‌کند.

رئیس کمیته تخصصی روایان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه شهدا ما خودشان میزبان یادواره‌های شهدا هستند، گفت: شهدای مدافع حرم نیز ادامه رو راه شهدای دفاع مقدس بودند.

دربندی با اعلام اینکه ترامپ دلش خوش است که ایرانی‌ها از او هراس دارند، گفت: با یک پیام رهبری در یک آن پنج میلیون قرآن فروخته شد و اثرات شهدای ما مرزهای منطقه را درنوردیده است.

وی با بیان اینکه پیام یادواره‌های شهدا استقامت و پایمردی است، افزود: این مراسمات نوعی مشق نظامی بوده و ثمرات پیروزی در برابر دشمن را هفته دفاع مقدس تداعی می‌کنیم.

دربندی با اعلام اینکه استکبار با یادواره‌ها و یاد و خاطره دفاع مقدس دشمنی دارند، گفت: دفاع مقدس هنوز قابل لمس بوده و تمام شدنی نیست و یاد و خاطره جانبازان باید در جامعه مشهود شود.

وی با بیان اینکه رشادت رزمندگان دفاع مقدس مثال زدنی است گفت: درس انسانیت و اخلاق را از دفاع مقدس آموختیم گفت: افتخار ما این بود که جنگ ما عاشورایی بوده است و این راه ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما