شناسهٔ خبر: 21517897 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سردار اکبری:

مقاومت و صلابت مردم چهارمحال و بختیاری فراموش‌نشدنی است

گروه حماسه و جهاد: فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به در صحنه بودن مردم استان در همه مواقع حساس تاریخ، تصریح کرد: مقاومت‌های مردم استان در هشت سال دفاع مقدس، برقراری امنیت در مرزهای کشور و صلابت در دفاع از حرمین امامین فراموش‌نشدنی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، صبح امروز 31 شهریورماه در آیین رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور رده‌های مختلف سپاه و بسیج و جمعی از مسئولان در خیابان کاشانی شهرکرد برگزار شد، با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خداوند این انقلاب را از آزار بدخواهان حفظ کرد.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم استان با بیان اینکه پس از جنگ تحمیلی و با ایجاد گروهک‌های تروریستی باز هم درهای شهادت باز شدند، افزود: مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس پیام استقامت بین‌المللی شیعیان را به جهان صادر کردند.
وی با تأکید بر اینکه مدافعان حرم با رشادت‌های خود پیام آزادی‌خواهی را در جهان منتشر کردند، اظهار کرد: امروز این رسالت بر دوش همه آحاد جامعه به ویژه جوانان بسیجی و پاسداران انقلاب اسلامی است.
سردار اکبری با اشاره به در صحنه بودن مردم استان در همه مواقع حساس تاریخ، تصریح کرد: مقاومت‌های مردم استان در هشت سال دفاع مقدس، برقراری امنیت در مرزهای کشور و صلابت در دفاع از حرمین امامین فراموش‌نشدنی است.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم استان عنوان کرد: فرزندان انقلاب با اقتدار به رهبری و با نام مقدس مدافعان حرم اعتبار و آبرو ارمغان آورده‌اند و سر فتنه خواهش را به سنگ خواهند کوباند.


نظر شما