شناسهٔ خبر: 21517858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزیده خطبه ائمه جماعات شهرستان های فارس

محرم، دفاع مقدس و سخنان ناشایست رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل، مهمترین محور سخنان ائمه جمعه فارس در نماز جمعه امروز بود.

صاحب‌خبر -
برگزیده خطبه ائمه جماعات شهرستان های فارسحجت الاسلام بحرینی امام جمعه وراوی با اشاره به سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا علیه ایران در اجلاس سالانه سازمان ملل متحد گفت: این سخنان مایه شرم و ننگ این کشور است و پاسخ این یاوه گویی ایستادگی بیشتر است.
***********
حجت الاسلام صفری امام جمعه بهمن با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دانشگاه علوم انتظامی گفت: نیروی انتظامی بخوبی در تامین امنیت و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کند و باید برای ریشه کنی کامل آسیب‌ها اهتمام بیشتری داشته باشد.
**********
حجت الاسلام ناظمی امام جمعه موقت قادرآباد گفت: گزافه گویی‌های رییس جمهور آمریکا درباره جمهوری اسلامی ایران در نشست مجمع عمومی سازمان ملل موجب بی آبرویی آمریکا شد و به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.
***********
حجت الاسلام بشارت امام جمعه میمند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:حفظ و تقویت روحیه انقلابی و بسیج مردم برای دفاع از خاک وناموس کشور از برکات و ثمرات دوران دفاع مقدس است. /
*********
حجه الاسلام خراسانی امام جمعه آباده با اشاره به تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام با الگو قرار دادن قیام عاشورا و توسل به امام حسین علیه السلام توانستند در جنگ نابرابر تحمیلی پیروز میدان باشند.
***********
آیت الله فقیه امام جمعه نی ریز با تاکید بر این که جمهوری اسلامی تهدیدی برای کسی نیست، اما تهدیدی را هم نمی‌پذیرد تصریح کرد: جمهوری اسلامی پاسخ هر تهدیدی را در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی با قاطعیت خواهد داد.
**********
حجت الاسلام انوری امام جمعه موقت مزایجان با اشاره به آغاز سال تحصیلی خواستار توجه بیشتر به مشکلات معلمان شد و از مسوولان خواست در ارتقای جایگاه معلمان برای تربیت نسلی خودباور و متعهد بیشتر تلاش کنند.
*********
حجت الاسلام درویشی امام جمعه بیضا با اشاره به هفته امربه معروف ونهی ازمنکر گفت: ترویج واحیاء فرهنگ امربه معروف ونهی از منکر نقش مهمی در رفع مشکلات فرهنگی واجتماعی جامعه دارد و باید برای ترویجش تلاش کرد.
**********
برگزیده خطبه ائمه جماعات شهرستان های فارسحجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد با اشاره به پنجم مهر سالروز شکست حصرآبادان در عملیات ثامن الائمه گفت:: پیروزی رزمندگان اسلام در این عملیات موجب پیروزی و دستاوردهای بیشتر در ادامه هشت سال جنگ تحمیلی شد.
**************
حجه الاسلام نورالدینی امام جمعه سده با اشاره به اینکه چند سالی است عطر دو شهید گمنام فضای این شهر را معطر کرده از مسوولان خواست تا برای تکمیل ساخت مقبره این شهدا همت کنند.
********
حجت الاسلام موسوی امام جمعه لارستان دوران شکوهمند هشت سال دفاع مقدس را یادآور مقاومت و فداکاری ملت بزرگ ایران دانست و گفت:: عزت امروز ایران مرهون روحیه و اقدام انقلابی دوران دفاع مقدس است.
*************
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست گفت: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ پر حماسه انقلاب اسلامی است که مردم ایران به دنیا ثابت کردند در برابر اعتقادات خود تا پای جان می‌ایستند.
************
حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان به پاکسازی قومی در میانمار اشاره کرد و گفت: این جنایت دردناک علیه مسلمانان روهینگیا با حمایت مدعیان حقوق بشر از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی از رهبر ظالم میانمار انجام می‌شود.
************
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: موفقیت دانش آموزان اشکنانی در کنکور سراسری امسال و کسب رتبه‌های ممتاز مرهون ارتباط مناسب مدرسه و خانواده است.
**********
حجت الاسلام ربانی امام جمعه زرقان گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور مدیون جان فشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است و باید این میراث گران بها را با مجاهدت پاس بداریم.
*************
حجه الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه شهرک گلستان امنیت و اقتدار کشور را مرهون آمادگی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح دانست و تاکیدکرد تا روحیه انقلابی در این کشور حکمفرماست شکست دشمن قطعی است. /
************
حجه الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان گفت: محرم درس ایستادگی ومقاومت و ظلم ناپذیری را به آزادی خواهان عالم داد واین درس تاقیام مهدی موعود ادامه خواهد داشت.
***********
حجت الاسلام سیادت امام جمعه مشکان با قدردانی از مواضع انقلابی رئیس جمهورکشورمان در سخنرانی سازمان ملل گفت: رییس جمهور به خوبی منطق، اقتدار، صلح طلبی و حامی مظلوم بودن جمهوری اسلامی را بیان کرد.
************
حجت الاسلام روحانی امام جمعه خفر به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم در فارس اشاره کرد و گفت: این مراسم ابراز عشق و ارادت مادران را به ساحت مقدس شهدای کربلا بخوبی نشان داد. / برگزیده خطبه ائمه جماعات شهرستان های فارس
**********
حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه کامفیروز گفت: فداکاری رزمندگان کشورمان در هشت ساله دفاع مقدس، توانست یک نظام الهی و معنوی، متکی بر تفکر و اندیشه درست و برخواسته از ایمان را تحکیم کند. /
**********
حجت الاسلام و المسلمین دژکام امام جمعه جهرم با اشاره به جنایت‌های رژیم دست نشانده و منفور میانمار علیه مسلمانان مظلوم این کشور از مردم ایران خواست به این مسلمانان کمک بیشتری کنند.
**********
حجت الاسلام شاهچراغ امام جمعه گراش گفت: ماه محرم از فرصت‌های گرانبهایی است که باید از آن در مسیر معرفت افزایی، بصیرت افزایی و گسترش معنویت بهره برد.
**********
حجت الاسلام جمالی زاده امام جمعه فسا با اشاره به اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این سخنان نشان داد رییس جمهوری بی خرد، گستاخ و مایه شرم، آمریکا را اداره می‌کند.
************
حجت الاسلام زارع امام جمعه بوانات با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: خانواده‌ها و فروشندگان باید با حمایت از لوازم التحریر تولید داخل ضمن حمایت از کار و اشتغال ایرانی کشور را در خودکفایی این صنعت یاری کنند. /
*************
حجه الاسلام شاکری امام جمعه مهر گفت: رییس جمهور آمریکا با سخنان سخیف و بدون پشتوانه خود بار دیگر چهره خبیث آمریکا را برای جهان آشکار کرد و ماهیت پوچ این رژیم را به نمایش گذاشت.
************
حجت الاسلام احمدی امام جمعه مرودشت گفت:: تا زمانی که امریکا از خباثت‌ها و توطئه‌های خود دست برندارد شعار تمام ملت‌های ازاده دنیا همواره مرگ بر امریکا خواهد بود.
***********
حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه ممسنی با اشاره به برگزاری باشکوه عزاداری‌های ماه محرم از هیات‌های مذهبی خواست در این ایام مراقب باشند آرامش مردم برهم نخورد و مزاحمتی ایجاد نشود.
**************
برگزیده خطبه ائمه جماعات شهرستان های فارسحجت الاسلام بانشی امام جمعه بخش کر گفت:ملت ما در هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد با توکل به خداوند متعال و اتحاد و همدلی قادر به ایستادگی برابر هر گونه تعدی و تجاوز به خاک کشورشان است.
***********
حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون با بیان اینکه در این شهرستان طرح هایی وجود دارند که هنوز ساخت آن‌ها به اتمام نرسیده از مسوولان استان خواست هر چه سریعتر این طرح‌ها را تکمیل و افتتاح کنند.
************
حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت جویم گفت: محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماه حماسه و شجاعت و جوانمردی و ماه ظلم ستیزی و مبارزه با ذلت است.
**********
حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد گفت:سخنرانی ریس جمهور آمریکا در سازمان ملل جز اینکه این شخص را یکبار دیگر زشت و بی آبروکرد چیز دیگری به دنبال نداشت /
***********
سلامی امام جمعه موقت اهل سنت اوز با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: این روز‌ها یادآور دلاوری‌ها و رشادتهای فرزندان ایران زمین است که با بصیرت و اقدام انقلابی دشمن را پشیمان کردند. /
********
حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه گفت: نیروهای زحمت کش نظامی و انتظامی همواره تلاش می‌کنند با مبارزه مجاهدانه با قاچاقچیان و اشرار مرزهای کشور را امن نگه دارند و اقتدار و آرامش کشور را حفظ کنند. /
*********
حجت الاسلام سلمان زاده امام جمعه موقت داریون با اشاره به اظهارات رییس جمهور آمریکاعلیه کشورمان درسازمان ملل گفت:: این آدم سخیف و بی مغز با این سخنرانی موجب سرافکندگی ملت آمریکا شد و بار دیگر خود را بی آبرو کرد.
***********
حجت الااسلام خرسندی امام جمعه رستم با اشاره به آغاز سال تحصیلی از مردم خواست دانش آموزان بی بضاعت و محروم را از یاد نبرند و با کمک‌های خود تلاش کنند آنان نیز سال تحصیلی خوبی داشته باشند.
***********
حجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر به نقض عهد آمریکا در برجام اشاره کرد و گفت:: آمریکای پیمان شکن و فریبکار به دنبال زیاده خواهی در قضیه برجام است و باید پاسخ محکم و کوبنده‌ای به این شیطان بزرگ داد.

نظر شما