شناسهٔ خبر: 21517278 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

بازتاب جهانی رونمایی از موشک خرمشهر

رونمایی ایران از موشک جدید خرمشهر در مراسم رژه نیروهای مسلح در صدر اخبار رسانه‌های گروهی جهان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رونمایی ایران از موشک 2000 کیلومتری جدید «خرمشهر» از بازتاب گسترده ای در رسانه های گروهی جهان برخوردار شد؛ به گونه ای که بسیاری از خبرگزاری های غربی و عربی و همچنین رسانه های آسیایی خبر رونمایی از این موشک در رژه امروز نیروهای مسلح را در شبکه تلویزیونی، وبسایت و همچنین صفحه توییتر خود پوشش دادند.

افزون بر این، سخنان رییس جمهور کشورمان در مراسم رژه امروز مبنی بر تقویت توانمندی موشکی ایران نیز در کنار خبر رونمایی از موشک خرمشهر از بازتاب گسترده ای در رسانه ها برخوردار شد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص بلافاصله پس از رونمایی از موشک خرمشهر در صفحه توییتر خود نوشت ایران با بی اعتنایی به ترامپ از موشک جدیدی رونمایی کرد که می تواند به اسراییل برسد.

شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گزارش داد ایران در راستای تقویت توان دفاعی خود و اعمال فشار بیشتر بر ترامپ، از موشک دوربرد جدیدی رونمایی کرد که قادر است چندین کلاهک را با خود حمل کند.

روزنامه دیلی صباح ترکیه نوشت ایران همزمان با وعده روحانی برای تقویت توان دفاعی کشورش از یک موشک دوربرد 2000 کیلومتری جدید رونمایی کرد که می تواند چندین کلاهک حمل کند.

روزنامه انگلیسی دیلی استار هم در پایگاه اینترنتی خود نوشت پس از سخنرانی "جاهلانه" ترامپ در سازمان ملل، ایران از یک موشک 2000 کیلومتری رونمایی کرد.

علاوه بر این، بسیاری دیگر از رسانه ها از جمله ایندیپندنت، نیویورک تایمز، واشنگتن پست، جروزالم پست، بی بی سی، خبرگزاری فرانسه، رویترز، آسوشیتدپرس، هندوستان تایمز، الجزیره و ... نیز رونمایی از موشک دوربرد خرمشهر را تحت پوشش خبری خود قرار دادند.

نظر شما