شناسهٔ خبر: 21516878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان مرکزی+تصاویر

همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح استان مرکزی اقتدار و آمادگی خود را در قالب رژه نیروهای پیاده و ادوات نظامی به نمایش گذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، نماینده ولی‌فقیه، اعضای شورای تأمین و مردم ولایتمدار استان مرکزی رژه نیروهای مسلح در شهرستان‌های استان مرکزی برگزار شد.

در این رژه که با حضور مسئولان استان در جایگاه "سان" برگزار شد تمثال رهبر کبیر انقلاب اسلامی نیز به نمایش گذاشته شده و نیروهای مسلح با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

رژه موتوری پلیس راه، خودروهای ارتشی، یگان ویژه و نیروی انتظامی از جمله این برنامه‌ بود که نیروهای مسلح اقتدار و آمادگی خود را در قالب رژه نیروهای پیاده و ادوات نظامی به نمایش گذاشتند.

 

خنداب:

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان خنداب برگزار شد + تصاویر

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک و رژه موتوری نیروهای مسلح در شهرستان خنداب با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان خنداب برگزار شد.

نیروهای مسلح شهرستان خنداب بعد از مراسم رژه موتوری در سطح شهر، گلزار مطهر شهدای شهر خنداب را گلباران و عطر آگین کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دلیجان:

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی دلیجان برگزار شد+تصاویر

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پیام دلیجان، در این آئین خانواده معظم شهیدان و ایثارگران، سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی صدیقی از مسئولین قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) و فرماندار دلیجان، فرماندهان ناجا، سپاه منطقه دلیجان حضور داشتند.

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی صدیقی از مسئولین قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) گفت: زمانی که استکبار جهانی کشور ایران را مورد حمله قرار داد در برآوردهای خود عظمت استقامت مردم ایران را تصور نمی کرد.

 

صدیقی اظهار کرد: مردم ایران در دوران دفاع مقدس با توکل بر خداوند در برابر دشمن مقاومت کردند و نشان دادند که پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اجازه نمی دهند دشمن پلید به خاک این مرزوبوم تجاوز کند.

 

وی با بیان این که به لحاظ نظامی از دشمنان احساس خطر نمی کنیم، ادامه داد: امروز تنها خطری که نظام اسلامی را تهدید می کند، نفوذ است که باید مراقب باشیم از این ناحیه ضربه نخوریم.

 

محمد کردی فرماندار دلیجان نیز گفت: در دوران جنگ تحمیلی کشورهای مختلفی هم دست شده بودند تا نظام جمهوری اسلامی را به زانو درآورند که با رشادت های رزمندگان ناکام ماندند.

 

کردی بیان کرد: در شرایطی که اکثر کشورهای منطقه در ناامنی به سر می برند و در این میان کشور عزیز و سرافراز ایران به برکت جانفشانی جوانان برومند خود امروز به یک کشور امن تبدیل شده که نه نتها امنیت در آن برقرار است بلکه سایر کشورها نیز امنیت خود را مدیون کشور ایران هستند.

 

سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان دلیجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به مدعوین به تشریح توطئه های مختلف دشمنان پس از پیروزی انقلاب برای ساقط کردن نظام اسلامی پرداخت و گفت: دشمنان با همه این توطئه ها و به خصوص حمله نظامی نتوانستند این نظام مقدس را ساقط کنند.

 

مراسم رژه خودرویی، اجرای گروه سرود و اجرای حرکات ورزشی توسط ورزشکاران به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

نظر شما