شناسهٔ خبر: 21516750 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ادعای دیگر امانی هم تکذیب شد

گیل‌آبادی: هزینه ۲۸ میلیاردی برای چاپ گزارش عملکرد شهردار کذب است

منبع: تسنیم

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل در دوره قالیباف گفت: اظهار نظر خانم امانی عضو شورای شهر تهران در مورد هزینه چاپ گزارش عملکرد شهرداری تهران کذب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در پی اظهار نظر شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در خصوص چاپ سه جلد کتاب گزارش عملکرد شهرداری تهران و هزینه‌ای بالغ بر 28 میلیارد تومان، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل در دوره قالیباف ضمن اعلام کذب بودن این مطلب گفت: این عضو محترم شورا یا نمی‌داند 28 میلیارد تومان چقدر است یا با اینگونه فعالیت‌ها آشنا نیست یا از سر نا آگاهی و با زاویه سیاسی فقط خواسته حرفی بزند.

وی گفت: کل بودجه مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران با تمام فعالیت‌های گسترده آن در زمان قالیباف به 9 میلیارد تومان هم نمی‌رسید.

گیل آبادی خاطرنشان کرد: اعضا محترم شورا و نمایندگان مردم باید در اظهارات خود وجه انصاف وکارشناسی را رعایت کنند و تمام انرژی خود را مصروف خدمت به مردم کنند.

وی در پایان ضمن مفروض دانستن حق پیگیری حقوقی و قضایی در این باره اعلام داشت: چنین اخبار کذبی نمی‌تواند خدمات گسترده در زمان شهردار سابق را مخدوش کند و مردم را در این خصوص بهترین معیار و ملاک ارزیابی هستند.

نظر شما